Mô tả công việc
Content management
· Develops engaging, creative, innovative content for regularly scheduled posts, which enlighten audiences and promote brand-focused messages.
· Coordinates social media messaging with performance team, brand managers, and quarterly or seasonal company goals.
· Works with other departments to develop social media timelines coinciding with new product releases, ad campaigns, or other brand messages.
PR Management
· Join hands with the team in order to build strong relationship with media partners, translate all brands & PR materials, develop the press release and others PR tactics to help leverage the brand’s performance & company reputation within local market.
Product Mix Match
· Come up with Mix Match ideas for brands.
· Coordinate with Design and Content to create Mix Match images, collection each week.
· Coordinate with Performance to define Target Audience for each Mix Match collection.
Social media report and monitoring & Social media management
Yêu cầu công việc
1. Qualification:
· Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or related field.
2. Knowledge:
· Knowledge of digital & social media market.
· Knowledge in luxury fashion brands is a preferable.
3. Experience:
· At least 3 years of experience working in social media role, preferably in fashion, cosmetic or media field.
· Experienced of creating and implementing plans, setting budgets & strong follow-ups.
4. Skill/ competence:
· Good sense of content creating, story-telling & presentation skills.
· Proven ability to cultivate and sustain professional working relationships with different parties (both internal & external)
· Proven track record of delivering results in ambiguous situations & ability to self-manage and prioritize work to deliver on key goals.
A big plus if you are a responsive, agile, detail-orientated, well-organized & teamwork player.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
NEO FOODTECH
Công ty TNHH Công nghệ Thực phẩm Định Hướng Mới (tên tiếng Anh: Neo Foodtech Co., Ltd) được thành lập từ năm 2007 do 3 thành viên đồng sáng lập.
Công ty TNHH Công nghệ Thực phẩm Định Hướng Mới hoạt động trong lĩnh vực cung cấp phụ gia, gia vị, vật tư, thiết bị cho ngành chế biến thực phẩm, đặc biệt chuyên sâu về giải pháp công nghệ cho các sản phẩm chế biến nhằm nâng cao giá trị từ nguyên liệu thịt, cá.
Trong lĩnh vực cung cấp thiết bị, ngoài các giải pháp cho ngành chế biến thực phẩm, Định Hướng Mới đại diện cho nhà sản xuất Flottweg/CHLB Đức chuyên về công nghệ li tâm cho nhiều ứng dụng khác nhau.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH khi ký hợp đồng chính thức.
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia các hoạt động team building do công ty tổ chức.
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Công nghệ Thực phẩm Định Hướng Mới (tên tiếng Anh: Neo Foodtech Co., Ltd) được thành lập từ năm 2007 do 3 thành viên đồng sáng lập.
Mission
Sứ mệnh
Cung cấp sản phẩm chất lượng cao, dịch vụ tốt nhất tới khách hàng. Phát triển đội ngũ nhân viên có chuyên môn, có kỹ năng, nhiệt huyết làm việc trong môi trường chuyên nghiệp
Tầm nhìn
Trở thành công công ty hàng đầu Việt Nam cung cấp giải pháp công nghệ, thiết bị, nguyên vật liệu trong ngành chế biến thực phẩm đặc biệt chuyên sâu cho lĩnh vực sản xuất sản phẩm từ thịt. Giới thiệu, cung cấp giải pháp, dịch vụ liên quan đến công nghệ li tâm cho các ngành công nghiệp.