Minimum qualifications:
- Bachelor's degree or equivalent practical experience.
- 8 years of experience in digital marketing or digital media/advertising sales.
- Ability to communicate in English and Vietnamese fluently as this is a customer-facing role that requires interactions with local clients and stakeholders.
- Experience in business development, C-level client relationship management and servicing.
- Knowledge of Vietnam technology and advertising landscape, with strong understanding of Retails, Telco, Gaming, and Apps industries in the market.
- Understanding of digital advertising solutions and media products; knowledge and experience of using Google and YouTube advertising solutions.
- Ability to mentor team members and work towards goals in a fast-paced environment.
Businesses that partner with Google come in all shapes, sizes and market caps, and no one Google advertising solution works for all. Your knowledge of online media combined with your communication skills and analytical abilities shapes how new and existing businesses grow. Using your relationship-building skills, you provide Google-caliber client service, research and market analysis. You anticipate how decisions are made, persistently explore and uncover the business needs of Google's key clients and understand how our range of product offerings can grow their business. Working with them, you set the vision and the strategy for how their advertising can reach thousands of users.
Our Large Customer Sales teams partner closely with many of the world’s biggest advertisers and agencies to develop digital solutions that build businesses and brands. We enjoy a bird’s eye view on the massive transformation occurring as advertising shifts to mobile and online platforms. We're uniquely situated to help shape how companies grow their businesses in the digital age. We advise clients on Google's broad range of products across search, video and mobile to help them connect instantly and seamlessly with their audiences.
Responsibilities
- Partner and consult with customers in Vietnam, with the goal of co-developing effective digital strategies, increasing product knowledge and adoption, optimizing customer advertising and growing the business.
- Structure joint business plans for key customer accounts and help transform growth curves through understanding of their business objectives, key performance indicators, and challenges.
- Analyze data trends and customer performance to generate industry insights, collaborate cross-functionally to identify next big bets, and prepare and conduct transformational pitches and presentations.
- Develop case studies of successful campaigns in order to share insights with customers and to participate in industry events and conferences.
- Develop and maintain C-level relationships, serve as a point of contact to customers, and advise on digital trends.
Công ty Dầu Nhờn GS Việt Nam là đại diện thương mại duy nhất tại Việt Nam của công ty GS oil Hàn Quốc. Các sản phẩm đều được nhập khẩu 100% từ Hàn Quốc: dầu xe gắn máy, dầu động cơ thông thường, dầu động cơ cao cấp, Dầu công nghiệp, các sản phẩm mỡ đa dụng, mỡ cực áp và các sản phẩm dầu hàng hải đã và đang được rất nhiều nhà máy, công ty sản xuất ôtô, công ty vận tải và khách hàng tin dùng.
Được thành lập từ năm 2005 với mục tiêu ban đầu là nhập khẩu và giới thiệu tới người tiêu dùng Việt Nam một dòng sản phẩm dầu nhờn nhập khẩu có chất lượng cao, phù hợp với điều kiện nhiệt độ, khí hậu, môi trường Việt Nam và đặc biệt phù hợp cho các loại xe, máy móc thiết bị trên thế giới. Mỗi sản phẩm khi sản xuất đều được kiểm định tuân thủ theo cáo tiêu chuẩn của các tổ chức quản lí chất lượng quốc tế mang đến cho người tiêu dùng sự yên tâm và hiệu quả kinh tế cao nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Các phúc lợi khác : tham gia BHXH, Bảo hiểm tai nạn 24h,
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia du lịch hằng năm
Lịch sử thành lập
- Công ty Dầu Nhờn GS Việt Nam được thành lập năm 2005
Mission
- Sứ mệnh: GS Việt Nam mang đến cho khách hàng những sản phẩm bôi trơn chất lượng cao với giá cả phù hợp, bằng sự trân trọng, và trách nhiệm.
- Giá trị cốt lõi: Cùng nhau phát triển, quan hệ khăng khít, chân thành, trách nhiệm, chia sẻ thành công.
- Tầm nhìn: GS-KIXX là 1 trong 10 thương hiệu được người tiêu dùng tin tưởng nhất tại Việt Nam.