Việc làm Công ty Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh
Cập nhật 28/12/2024 10:29![Công ty TNHH Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh Công ty TNHH Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/tai-xuong-2-1705112058.jpg)
Company Description
Since its founding in 1995, MP Logistics has become the leading freight forwarding and trusted logistics solutions provider in Vietnam. With a focus on serving various sectors including automotive, technology, retail, cold chain, healthcare, and industrial, we deliver best-in-class logistic solution services across our integrated network. Our mission is to provide convenient, one-stop solutions for leading brands in Vietnam and around the world.
Role Description
This is a full-time on-site role as an Assistant to the President at MP Logistics in Ho Chi Minh City. The Assistant will be responsible for supporting the President in day-to-day tasks related to business negotiation, communication, administration, and strategic planning.
Qualifications
- Strong business negotiation and strategic planning skills
- Effective communication skills, both written and verbal
- Proficient in administrative tasks
- Excellent negotiation skills
- Ability to prioritize and multitask
- Ability to work independently and as part of a team
- Bachelor's degree in Business Administration or related field
JOB DESCRIPTION
· Arranging schedule, make appointment with partner and Customer. Note and remind the calendar at the last time of day and everyday early morning to Chairwoman.
· On behalf of Chairwoman work with partner, Customer via email/ make call to communicate the relate in works as assign
o Receive and review all documents from various departments and process to Chairwoman’s approval.
o Arranging meeting, prepare documents, inform to relevant divisions meeting information. Contact and confirm to partners: date, time, meetings whom if it is external meeting and inform for Board of Director. Welcome guests and inform Chairwoman of the presence of guest. Attend meetings take note or make meeting minutes and write reports.
· Supporting on procedure of oversea/domestic business trips for Chairwoman and the board of Director (such as booking airticket/ hotel, looking for distancing information from the airport to hotel and customers `s office, how to get to the places during business trip abroad, the weather in where is coming… conduct the finance processing for advance and payment…)
· Receive information assigned, creating announcements, letter paper… release and inform to involve departments, follow up and report implement result.
o Communicate directions of the Chairwoman to other relevant departments; receive feedback for Chairwoman.
o Management and storage of documents related to Chairwoman.
Please send your updated CV to email: [email protected] or Mobile 0985 656 299 (Mr. Sang) Zalo, Viber for further information.
JOB LOCATIONS
33A Truong Son Street, Ward 4, Tan Binh, Ho Chi Minh City, Vietnam
![Công ty TNHH Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh Công ty TNHH Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/tai-xuong-2-1705112058.jpg)
TCM là một công ty trong nước hoạt động theo tiêu chuẩn quốc tế. TCM chuyên thực hiện các chương trình quảng cáo tiếp thị và tổ chức sự kiện cho các sản phẩm cao cấp trong và ngoài nước. Các nhãn hàng mà chúng tôi từng thực hiện chương trình thành công như: Nokia, Abbott, ICI, Dove, Clear, Knorr, Chinsu….
Thành lập năm 2000, với hơn 200 nhân viên trẻ, năng động, chuyên nghiệp, sẵn sàng đáp ứng yêu cầu công việc. TCM có văn phòng chính ở HCM, văn phòng đại diện ở Hà Nội, Đà Nẵng, Cần thơ.
Với môi trường làm việc lý tưởng TCM đã đoạt giải “50 NHÀ TUYỂN DỤNG HÀNG ĐẦU VIỆT NAM” với số điểm rất cao.
Những nghề phổ biến tại Công ty Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh
Bạn làm việc tại Công ty Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Công ty Dịch Vụ - Thương Mại Tân Cường Minh](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/73/tai-xuong-2-1705112058.jpg)