Mô tả công việc
Main Purpose:
- Handling task related to Merchandise/Product Department.
- Directly working with the Merchandise Manager and reporting to the Head of Department when necessary
Key Accountabilities:
Shipment
- Provide import product information to the Logistics and Warehouse departments following import procedures.
- Fully update the Master file information for COC - TPO on the Prism system before the goods arrive at the warehouse.
- Update new product data for Aldo and share it with the Online team to list new products on the Website and Marketplace
- Inform VM, Ops, and the store team of the detailed shipment information and delivery schedule.
- Compile discrepancies in surplus or shortfall goods and handle Error Master files (if any) in ALDO shipments.
- Execute and track payments for shipments according to the invoice due date
Internal Goods Transfer/Consolidation
- Create transfer list base on product performance and brand strategy
- Upload transfer list on system
- Monitor delivery progress and coordinate with related parties (Logistics, carrier) to address arising issues (late delivery, lost goods, faulty goods).
Admin task
- Process payment
- Order Shopping bag and follow payment process with Vendor
- Order product labels when stores lose them or when retail prices are adjusted
- Manage the Credit notes when processing payments.
Others
- Executive and follow other related tasks for the Product department as requested by Head of Department / Merchandise Manager.
Yêu cầu công việc
Education:
- Bachelor's or Associate's degree.
Experience:
- At least 1-2 years of relevant experience, preferably in retail
Work related skills:
- Careful, meticulous, and quick learner.
- Able to handle task under pressure
- Proficient in office computer skills (Excel, Word, PowerPoint, Email, etc.).
Soft skills:
- Good reading comprehension in English and able to write emails in English
Quyền lợi được hưởng
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Xây dựng hạ tầng thông tin liên lạc góp phần nâng cao hiệu quả, an toàn y tế
Dr.JOY là công ty tiên phong trong việc tạo ra cơ sở hạ tầng truyền thông trong ngành y tế nhằm nâng cao hiệu quả và an toàn cho số lượng lớn bệnh viện cũng như cơ sở y tế.
Được thành lập vào năm 2013 bởi Bác sĩ Hiroaki Ishimatsu sau nhiều năm làm việc tại bệnh viện. Ông cảm nhận sâu sắc về sự phức tạp và kém hiệu quả của việc hợp tác đa ngành nghề trong các cơ sở y tế và muốn tạo ra một "công cụ" giao tiếp có thể cộng tác dễ dàng hơn. Khi quá trình phát triển ngày càng phát triển, các vấn đề liên lạc không còn giới hạn ở các bệnh viện mà liên quan đến nhiều bên liên quan hơn trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe, nói cách khác, chúng tôi nhận ra sứ mệnh của mình là tạo ra cơ sở hạ tầng cho ngành chăm sóc sức khỏe để nâng cao hiệu quả và an toàn.
Là một phần trong quá trình phát triển kinh doanh của chúng tôi, kể từ tháng 2 năm 2020 Dr.JOY Việt Nam đã được ra mắt thành công với đội ngũ 30 thành viên tại Hà Nội. Đồng hành cùng sứ mệnh và giá trị của Dr.JOY Nhật Bản, Dr.JOY Việt Nam đặt mục tiêu xây dựng sản phẩm và dịch vụ cốt lõi của công ty - Ứng dụng Dr.JOY (chức năng bao gồm: SNS, Quản lý chấm công, Tìm kiếm tác dụng phụ, Sắp xếp cuộc hẹn) để trở thành một trong những người hỗ trợ tốt nhất cho các bên liên quan trong ngành y tế ở Nhật Bản và nước ngoài.