Mô tả công việc
1. Maintain and promote a team work environment with effective and clear communication amongst co-workers.
2. Ensure best client service is being made available through communication amongst the team, cross training within the department and appropriate office coverage.
3. Works with sales managers to ensure understanding of sales strategy and effective implementation of this strategy for the segment.
4. Works with management team to create and implement a sales plan addressing revenue, customers and the market for the segment led by the DOS.
5. Set example through professional, friendly attitude towards clients and co-workers, timely response to clients and co-workers needs and observance of sales office standard.
6. Ensure hotel meets or exceeds budgeted goals.
7. Utilize company profile database to determine geographic areas for travel agent calls while maintaining top and existing travel agent accounts.
8. Organize travel agent month and travel agent appreciation rates for slow months.
9. Assists with the development and implementation of promotions, both internal and external.
10. Creating a focus on attracting new business.
11. Attending and contributing to the monthly sales strategy meeting
12. Updating and owning the sales strategy & sales plan with the Director of Sales and Marketing.
13. Leads on-property sales functions to build long-term, value-based customer relationships that enable achievement of hotel sales objectives.
14. Recommends monthly room nights target goals for sales team members.
15. Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
16. Develop and send informative press releases to targeted lists highlighting all activities and promotions.
17. Maintain and expand corporate incentive program via direct mail, personal visits etc.
18. Oversee and ensure the updating of rates, promotions on hotel website, OTA's (Online travel agents), GDS etc. without any rate parity.
19. Responsible for the training of sales managers and staff.
20. Follow and promote hotel standards with guests, co-workers.
21. Evaluates and drives the hotel’s participation in the various sales channels, Market Sales, Event Booking Centres, electronic lead channels, etc.
22. Monitors all day-to-day activities of direct reports.
23. Other tasks assigned by DOSM.
Quyền lợi được hưởng
- Friendly and dynamic working environment.
- Service charge benefit during 02 months of probation.
- Full social insurance after 02 months of probation.
- 13th salary and other benefits.
- Working the international hospitality group.
Yêu cầu công việc
- At least 01 year of experience of the same position in international hotel/resort.
- Strong in Mice and Banquet is an advantage.
- Motivated to develop oneself.
- And committed to long-term work.
Yêu cầu hồ sơ
GITS được thành lập bởi một nhóm chuyên gia CNTT có niềm đam mê lớn với công nghệ. Công ty chúng tôi cố gắng cung cấp các giải pháp phù hợp nhất và các giá trị sáng tạo nhất cho khách hàng trên toàn thế giới, được trang bị bởi trình độ công nghệ cao và sự cống hiến không ngừng của chúng tôi. Tham vọng của chúng tôi là không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ và giải pháp, xứng đáng với sự tin tưởng của khách hàng dành cho chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2023
Mission
-
Ứng dụng các công nghệ mới nhất và kiến thức ngành chuyên sâu đối với từng lĩnh vực công nghiệp, kết hợp quy trình vận hành hiệu quả, nhằm mang lại giá trị cao nhất cho khách hàng cũng như GITS.