*Scope of responsibilities:
- Scrutinize and assess of the quality of existing operational management documents for Finance, Human Resources, Sales, Academic Operations, IT, Marketing, and other departments, including but not limited to regulations, procedures, standards, and guidelines across the entire system;
- Consolidate with departments and branches to plan operational management documents that will be used uniformly across the system and those that will be used specifically at the branch level;
- Develop, improve, and maintain a quality management system to ensure the quality of departmental operational processes;
- Implement training for relevant personnel to ensure that the operational management system is executed according to quality standards;
- Manage regulations and procedures during operations;
- Conduct periodic quality scrutiny, identify potential issues, and propose solutions;
- Analyze quality data, identify trends, and suggest necessary improvements;
- Prepare periodic process quality reports and present the results of quality scrutiny and assessments to the Leadership;
- Monitor and ensure the implementation of corrective and preventive actions;
- Perform other tasks as assigned by the Board of Directors.
*Requirements:
- General Requirements:
- Education: Bachelor's degree or above, preferably in Quality Management, Education, Business Administration or related fields;
- Experience: At least 5-7 years of experience in quality control and assurance, preferably in the education sector or related industries;
- Computer Skills: Proficient in MS Office (Word, Excel, PowerPoint, etc.);
- Language Skills: Good English proficiency in all four skills: Listening, Speaking, Reading, and Writing.
- Knowledge and Skills:
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Effective communication and presentation skills;
- Excellent organizational and time management skills;
- Systems thinking;
- Detail-oriented, accurate, and reliable;
- Highly responsible and disciplined;
- Honest, enthusiastic, and friendly;
- Values and adheres to professional ethics;
- Ability to work under pressure.
Location: 27 Lê Văn Lương, Bắc Từ Liêm, Hà Nội.
Kể từ khi thành lập vào năm 1982, Công ty TNHH Hansae đã duy trì mức tăng trưởng ổn định thông qua xuất khẩu hàng may mặc chuyên dụng và quản lý nội bộ ổn định và từ đó trở thành một doanh nghiệp có cơ cấu tài chính ổn định. Hiện tại, chúng tôi có 14 tập đoàn toàn cầu tại 7 quốc gia (Mỹ, Việt Nam, Nicaragua, Guatemala, Indonesia, Myanmar và Haiti) và hơn 600 người tại trụ sở chính và 35.000 người làm việc tại New York và các địa điểm sản xuất khác.
• Hansae hợp tác với các thương hiệu NIKE, GAP, ZARA, H&M, Victoria's secret, ...
• Việt Nam, cơ sở sản xuất lớn nhất trong số các công ty Hàn Quốc, có 3 tổng công ty sản xuất (Tây Bắc Củ Chi, Tây Ninh, Tiền Giang), 1 nhà máy gia công vải (C&T Bình Phước) và 2 văn phòng đại diện lớn tại TP.HCM & Hà Nội.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2016
Mission
-
HANSAE là một tập đoàn chuyên ngành may mặc xuất khẩu cho các nhãn hàng GAP, PINK, KOHL'S, ZARA, H&M,... với 100% vốn của Hàn Quốc.Có mặt tại Việt Nam năm 2000, HANSAE có 3 nhà máy lớn tại Khu Công Nghiệp Tây Bắc Củ Chi, Tây Ninh, TIền Giang và văn phòng tại Quận 1, TP HCM, Hà Nội, Đà Nẵng và Cần Thơ