Việc làm Công ty TNHH Hoàn Mỹ

Cập nhật 24/08/2024 15:35
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Hoàn Mỹ
Internal Accouting
Công ty TNHH Hoàn Mỹ
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 14/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Centec Tower, 72-74 Nguyễn Thị Minh Khai, Quận 3, Hồ Chí Minh
JobsGo

Tính chất công việc

Full-time

JobsGo

Vị trí/chức vụ

Mới tốt nghiệp/Thực tập sinh

JobsGo

Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

Trung cấp - Nghề

JobsGo

Yêu cầu kinh nghiệm

Trên 1 năm

JobsGo

Ngày đăng tuyển

12/09/2024

JobsGo

Số lượng tuyển

Không giới hạn

JobsGo

Yêu cầu ngôn ngữ

Không
JobsGo

Yêu cầu độ tuổi

Không

JobsGo

Yêu cầu giới tính

N/A

JobsGo

Kĩ năng

Kiểm Toán , Truyền Thông/Báo Chí

Mô tả công việc

I. Job Summary

  • Handles the operational aspects of accounting, including equipment purchasing and repairs, payment processing, asset management, and document storage. It focuses on the day-to-day financial operations and ensures that all transactions are properly documented and compliant with company policies.

II. Responsibilities:

  • Execute payment processing under the supervision of the Tax Accounting department.
  • Manage equipment purchasing, repairs, and asset management
  • Handle payment-related data entry and document storage, ensuring compliance with company policies.
  • Ensure all stored documents can be searched and extracted effectively.

III. Day-to-day tasks

  • Payment Processing:Make payment. Includes cash and money transfer; Ensure all payments are processed accurately and in compliance with company regulations. Keep track of accounts payable.
  • Equipment and Asset Management:Handle all issues related to equipment management, including procurement, repairs, and asset tracking.
  • Processing output and input invoices:Assigned to process input and output VAT invoices to declare VAT each month.
  • Data Entry and Record Keeping:Manage all aspects of payment-related data entry and record-keeping, reporting directly to the Tax Accounting department. This includes ensuring all records are accurate, up-to-date, and compliant with internal policies.
  • Document Store:Arrange and store records scientifically and easily search and extract records.

Yêu cầu công việc

Educational Background: Bachelor’s degree in Accounting or a related field.

Experience: Minimum of 1-3 years of experience in operational accounting roles.

Skills:

  • Basic English communication skills, including email writing and response.
  • Strong skills in cash handling, bank reconciliation, payment processing, equipment management, and data entry.
  • Proficient in using Misa Amis
  • Ability to follow procedures and work under the supervision of different departments.

Personal qualities:

  • Enthusiastic and proactive approach to work.
  • Positive and optimistic attitude.
  • Friendly and sociable nature.
  • Adaptability to different work environments and styles.
  • Open-minded and receptive to different perspectives.
  • Eager to learn with excellent listening skills.

Quyền lợi được hưởng

  • 13th-month salary bonus provided to all staff members.
  • Comprehensive healthcare insurance package for you and your dependents.
  • Annual health check-up included.
  • 12 days of annual leave per year, with the opportunity for 1 additional day per year, up to a maximum of 18 days. Additionally, 3 special Restaff holidays are granted on December 24th, 25th, and 26th.
  • Hybrid working model allowing for 1 day per week of remote work.
  • English-speaking working environment.
  • Overseas business trip opportunities available.
  • Sponsorship and encouragement for staff members to pursue further education through coverage of tuition fees and examination costs.
  • Product-oriented approach with an agile project management style, offering a dynamic work environment and the chance to gain expertise in the latest technologies.
  • Regular gathering parties and team-building activities.
  • Complimentary coffee (including cappuccino, cafe latte, latte macchiato, etc.), milk, and juice.
  • Working hours from 9 am to 6 pm, Monday to Friday, with a one-hour lunch break and a thirty-minute break in the afternoon.
  • Annual Performance Appraisal opportunities
  • And much more!
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Hoàn Mỹ
Công ty TNHH Hoàn Mỹ Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, tòa nhà 25T2, đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Thành lập năm 1997 khi đó Công ty TNHH Hoàn Mỹ là một trong những công ty đi đầu, tiên phong trong lĩnh vực cung cấp dịch vụ vệ sinh công nghiệp chuyên nghiệp trên thị trường lãnh thổ Việt Nam.

Với đội ngũ cán bộ, nhân viên hơn 3.000 người, cùng sự hỗ trợ về công nghệ làm sạch là các Hãng Nilfish, Rubermad, Klenco, Peerapat, … chúng tôi hiện đang cung cấp dịch vụ vệ sinh công nghiệp cho gần 500 khách hàng ở cả ba miền Bắc, Trung, Nam.

Công ty TNHH Hoàn Mỹ còn gây được dấu ấn và là đối tac chiến lược với nhiều đơn vị Vận hành - Quản lý Tòa nhà như PMC, Savills, PSA, An Điền, CBRE, Visaho, Sol Asian …

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Hoàn Mỹ

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Hoàn Mỹ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Hoàn Mỹ

Công ty TNHH Hoàn Mỹ

Click để đánh giá