Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công ty TNHH JM

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Quản lý sản phẩm & dự án
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Công ty TNHH JM

Cập nhật 19/12/2024 17:11
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH JM
Customer Planning Assistant Manager – Omni Channel
Công ty TNHH JM
31 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Descriptions

  • In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
  • Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
  • Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
  • Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
  • Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
  • Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
  • Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
  • Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
  • Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
  • Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
  • Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
  • Online Perfect Store deployment for Omni Site:
  • Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
  • Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
  • Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
  • Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
  • Lead on-site visibility & media activities:
  • Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
  • Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
  • Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
  • Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.

Job Requirements

  • University graduate in business administration, foreign trade, economics
  • At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
  • Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
  • Proactiveness & having team-work spirit
  • Quick learning & able to adapt with changes
  • Good command of English communication

Unilever is an organisation committed to equity, inclusion and diversity to drive our business results and create a better future, every day, for our diverse employees, global consumers, partners, and communities. We believe a diverse workforce allows us to match our growth ambitions and drive inclusion across the business. At Unilever we are interested in every individual bringing their ‘Whole Self’ to work and this includes you! Thus if you require any support or access requirements, we encourage you to advise us at the time of your application so that we can support you through your recruitment journey.
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH JM
Công ty TNHH JM Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH JM được thành lập vào năm 2012 dưới hình thức pháp nhân đầu tư 100% vốn nước ngoài. Bắt đầu từ việc kinh doanh thiết bị y tế gia đình, nắm bắt được nhu cầu đa dạng và sự biến đổi liên tục của thị trường Việt Nam, chúng tôi đã liên kết về mặt công nghệ cùng với các nhà sản xuất hàng đầu Hàn Quốc để sản xuất OEM, đồng thời phân phối và kinh doanh những mặt hàng như hồng sâm Hàn Quốc, mỹ phẩm và thực phẩm chức năng tại Việt Nam.

Là doanh nghiệp đặt sự tin tưởng của người tiêu dùng cũng như sức khỏe của con người lên hàng đầu, JM Group luôn nỗ lực hết mình để theo đuổi mục tiêu đó trên con đường phát triển. Thông qua hệ thống phân phối và lưu thông hàng hóa, JM Group đang dần hoàn thiện mục tiêu thực tiễn hóa tầm quan trọng của việc chăm sóc sức khỏe con người với vai trò là cầu nối giao lưu văn hóa giữa Hàn Quốc và Việt Nam.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2012

Mission

  • Là doanh nghiệp đặt sự tin tưởng của người tiêu dùng cũng như sức khỏe của con người lên hàng đầu, JM Group luôn nỗ lực hết mình để theo đuổi mục tiêu đó trên con đường phát triển. Thông qua hệ thống phân phối và lưu thông hàng hóa, JM Group đang dần hoàn thiện mục tiêu thực tiễn hóa tầm quan trọng của việc chăm sóc sức khỏe con người với vai trò là cầu nối giao lưu văn hóa giữa Hàn Quốc và Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH JM

Bạn làm việc tại Công ty TNHH JM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH JM

Công ty TNHH JM

Click để đánh giá