Mô tả công việc
- Reports for work on time wearing a clean and tidy uniform and neatly groomed per standards.
- To participate in the daily briefing with the Executive Housekeeper or Assistant Executive Housekeeper.
- To understand and strictly adhere to the rules and regulations established in the Employees Handbook.
- To understand and strictly adhere to the hotel’s policy on fire, hygiene, health and safety and to handle all equipment, utensils and uniforms with care.
- To maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times.
- To maintain a good rapport and working relationship with staff of all other departments.
- To provide a courteous and professional service at all times.
- Introduces all new staff to Housekeeping facilities and services and explains all policies, tasks, procedures and standards related to Laundry section to ensure the highest standard of service.
- Administers staff schedules to ensure sufficient staff to cover workload and to minimize overtime payment.
- Prepares a checklist of cleaning tasks for Housekeeping Attendants to use while cleaning and maintaining all Hotel public areas.
- Demonstrates to all Housekeeping Attendants how to perform each task in job description according to hotel service standard.
- Supervises the work of Housekeeping Attendants and assists when necessary.
- Inspects all public areas to ensure that hotel standards are met for cleanliness, function and aesthetic value.
- Ensures all equipment and machinery are cleaned and maintained in good condition and stored correctly.
- Submits to Assistant Executive Housekeeper regular reports on required equipment repair.
- Responds to guest requests and immediately handles problems and complaints regarding all public areas.
- Provides assistance to guests in all hotel emergency evacuation and medical procedures.
- Ensures high standards of personal appearance and hygiene with clean and pressed uniforms and name badge as described in the staff handbook for all Housekeeping team members.
- Reports any health and safety hazards to Assistant Executive Housekeeper and Executive Housekeeper.
- Performs any other duties when assigned by Assistant Executive Housekeeper or Executive Housekeeper.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Learning and development within Radisson Hotels Group
- Internal Careers Advancement
- Company shuttle bus
- Uniform & duty meals
Yêu cầu công việc
- Minimum one year in a supervisory housekeeping position preferred
- High school diploma required
- Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
- Ability to speak and read in English
- Computer skill (Excel, Words…) is required
- Able to work a variable schedule
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY TNHH KT PHONG THỦY TAM NGUYÊN được thành lập bởi 5 thành viên sáng lập là những người có kiến thức và niềm say mê nghiên cứu Văn Hóa Phương Đông (Phong thủy, Tử vi, Kinh dịch). Từ những ngày đầu, chúng tôi đã tổ chức các buổi gặp gỡ, chuyện trò, trao đổi kinh nghiệm trong học tập và nghiên cứu về Phong Thủy. Khi nhu cầu nghiên cứu học tập của các thành viên gia tăng, các hoạt động giao lưu được mở rộng và các lớp học về Phong Thủy, Tử Vi đã được mở ra với giảng viên là những thành viên sáng lập có đam mê, kinh nghiệm trong nghiên cứu và thành tựu ứng dụng học thuật trong thực tế. Lớp học ban đầu chỉ là để chia sẻ kiến thức cho các thành viên trong nội bộ công ty. Sau này, với sự tín nhiệm và giới thiệu của các thành viên, lớp học mở rộng giao lưu và tiếp nhận các học viên mới cũng là những người yêu thích và đam mê nghiên cứu về Văn Hóa Phương Đông, đặc biệt là các môn Phong Thủy, Tử Vi, Kinh Dịch, Bát tự, Huyền Không.
Review Phong Thủy Tam Nguyên
Công ty phong cách gia đình, không ngày phép, không bảo hiểm, không hợp đồng lao động, buôn thần bán thánh(rv)
Không có gì nổi bật (rv)