Mô tả công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company‘s spirit and values through each job to customers‘ row.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Evaluate achievements and recognize members‘ contributions.
- Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
- Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients‘ requirements.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Managing reports and reporting system to evaluate performance.
- Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as an operation manager in a BPO environment.
- Fluency in Japanese and English skills (English CERT C1 & Japanese JLPT N1).
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Quyền lợi được hưởng
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
CÔNG TY TNHH KT PHONG THỦY TAM NGUYÊN được thành lập bởi 5 thành viên sáng lập là những người có kiến thức và niềm say mê nghiên cứu Văn Hóa Phương Đông (Phong thủy, Tử vi, Kinh dịch). Từ những ngày đầu, chúng tôi đã tổ chức các buổi gặp gỡ, chuyện trò, trao đổi kinh nghiệm trong học tập và nghiên cứu về Phong Thủy. Khi nhu cầu nghiên cứu học tập của các thành viên gia tăng, các hoạt động giao lưu được mở rộng và các lớp học về Phong Thủy, Tử Vi đã được mở ra với giảng viên là những thành viên sáng lập có đam mê, kinh nghiệm trong nghiên cứu và thành tựu ứng dụng học thuật trong thực tế. Lớp học ban đầu chỉ là để chia sẻ kiến thức cho các thành viên trong nội bộ công ty. Sau này, với sự tín nhiệm và giới thiệu của các thành viên, lớp học mở rộng giao lưu và tiếp nhận các học viên mới cũng là những người yêu thích và đam mê nghiên cứu về Văn Hóa Phương Đông, đặc biệt là các môn Phong Thủy, Tử Vi, Kinh Dịch, Bát tự, Huyền Không.
Review Phong Thủy Tam Nguyên
Công ty phong cách gia đình, không ngày phép, không bảo hiểm, không hợp đồng lao động, buôn thần bán thánh(rv)
Không có gì nổi bật (rv)