Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Yêu cầu công việc
Loud and clear voice
Graduated from High school or Higher Education
Basic English skills
Proficiency in Korean (Listening,Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
Quyền lợi
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7.
14 days of leave/year.
Annual Health Checkup.
Participate in training courses on skills and profession.
Experiencing a clear promotion path.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:55:02
Công ty TNHH Kinh doanh Thương mại Tân Nông Phát ra đời dựa trên mục tiêu đem lại giải pháp tối ưu nhất cho thị trường nông nghiệp việt nam
Hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh phân bón, Tân Nông Phát lấy uy tín - chất lượng - lòng nhiệt huyết trong từng sản phẩm tạo nên nền móng vững chắc trên con đường hướng đến mục tiêu.
Chúng tôi đang và vẫn tiếp tục tìm kiếm, chào đón những ứng viên phù hợp, nhiệt huyết với nghề, để cùng nhau chung tay xây dựng và chia sẻ những thành công.