Việc làm Công Ty TNHH Kwong Lung Meko

Cập nhật 15/08/2024 08:40
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Kwong Lung Meko
Senior Digital Performance Management Officer
Công Ty TNHH Kwong Lung Meko
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Mô tả Công việc
1. Job Purpose:
Responsible for managing customer information and data, as well as monitoring customer trends. They analyze customer data to identify areas of improvement and develop new strategies for increasing customer satisfaction across Omni-channel.
2. Job Description:
Customer segmentation, journey mapping and feedback analysis in order to defince and enhance customer strategy
Monitoring and improving Customer lifecycle metrics like CAC (Customer acquisition cost) and CLV (Customer lifetime value)
Collaborating with product teams to make sure product adoption and training is optimized
Tracking, Monitoring and improving Customer retention metrics
Consistent data sharing ensures both customers and brands are aligned, streamlining resolutions. Making sure of consistency across all touchpoints and seamless transition between channels.
Comprehensive data integration informs real-time, adaptive personalization across all touchpoints
Being on top of customer concerns through a holistic view of your customers' social activities, chats, emails, community discussions, survey results, case history and CRM data - all to provide rich data to your sales and marketing teams to deliver high-performing campaigns
Utilizing automation tools and balance automation in omnichannel customer experience, businesses should use tech for routine tasks, keep human interaction for complex issues, regularly gather feedback, and adjust based on customer needs and behavior.
Responsible for managing customer information and data, as well as monitoring customer trends. They analyze customer data to identify areas of improvement and develop new strategies for increasing customer satisfaction across Omni-channel.
Customer segmentation, journey mapping and feedback analysis in order to defince and enhance customer strategy
Monitoring and improving Customer lifecycle metrics like CAC (Customer acquisition cost) and CLV (Customer lifetime value)
Collaborating with product teams to make sure product adoption and training is optimized
Tracking, Monitoring and improving Customer retention metrics
Consistent data sharing ensures both customers and brands are aligned, streamlining resolutions. Making sure of consistency across all touchpoints and seamless transition between channels.
Comprehensive data integration informs real-time, adaptive personalization across all touchpoints
Being on top of customer concerns through a holistic view of your customers' social activities, chats, emails, community discussions, survey results, case history and CRM data - all to provide rich data to your sales and marketing teams to deliver high-performing campaigns
Utilizing automation tools and balance automation in omnichannel customer experience, businesses should use tech for routine tasks, keep human interaction for complex issues, regularly gather feedback, and adjust based on customer needs and behavior.Yêu Cầu Công Việc
Have experience with marketing & automation tools
At least 3 years of experience
Have data-driven decision making
Define and utilize metric in order to enhance project performace
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Kwong Lung Meko
Công Ty TNHH Kwong Lung Meko Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô 28 Khu công nghệp Trà Nóc 1 - Phường Trà Nóc - Quận Bình Thuỷ - Cần Thơ.

Công ty Kwong Lung Meko chuyên hoạt động trong lĩnh vực sản xuất và chế biến lông vũ kết hợp với may mặc. Nhà xưởng của Công ty đặt tại KCN Trà Nóc (Quận Bình Thủy, TP. Cần Thơ) với diện tích hơn 17.000 m², lực lượng công nhân hơn 1.300 người. Xưởng được trang bị hệ thống máy móc trang thiết bị hiện đại và đồng bộ, đảm bảo cho ra đời những sản phẩm đạt yêu cầu chất lượng. Ngoài ra bí quyết thành công của Kwong Lung Meko còn nằm ở chữ Tín, luôn cam kết giao hàng đúng hẹn và đúng chất lượng; được các đối tác, khách hàng tin tưởng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2007

Mission

  • Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Kwong Lung Meko

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Kwong Lung Meko? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Kwong Lung Meko

Công Ty TNHH Kwong Lung Meko

Click để đánh giá