Việc làm ekino

Cập nhật 09/12/2024 16:37
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN EKINO VIETNAM
Helpdesk Officer
ekino 3.8★
39 đánh giá 18 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 25 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The duties and responsibilities of Helpdesk Officer include but is not limited to:

1. Provide technical assistance to users, include hardware and software issue.

  • Provide first-level support for hardware, software, and network issues;
  • Respond to helpdesk tickets, emails, chat, and phone calls,… in a timely manner;
  • Troubleshoot and resolve technical issues related to computers, printers, and other IT equipment.

2. Receiving support requests related to the services of the IT Department from the other departments, includes:

  • Install and allocate Information Technology equipment;
  • Handling IT requests from departments;
  • Meeting, Trial lecture, Event support in IT tasks;
  • Troubleshooting at workstations.(LAN, Wifi, Hardware, Software, Printing, IP Phone);
  • Consulting on configuration and informatics equipment;
  • Information Technology equipment management;
  • Ensure security mode, avoid viruses, prevent data loss;
  • Planning to update patches for terminals (patching management);
  • View log file on workstation operating system (Windows).

Yêu Cầu Công Việc

1. Qualifications: 

  • Bachelor's degree in computer science, information technology or a related field;
  • Preferred certifications ( IT Service desk Professional, ITIL, CCNA, MCSA, LPI, ...) 

2. Experiences: 

  • At least 2 years of experience in a technical support role or equivalent position;
  • Experience in an academic or educational environment is a plus;
  • Familiar with Windows 7, 8, 10, 11, MacOS, Microsoft Sharepoint, Microsoft Office 365, Google Worksapce, Zoom, WebEx...

3. Knowledge

  • Knowledge on helpdesk procedure;
  • Working knowledge and expertise with a variety of software, hardware, and applications;
  • Very good knowledge and experience in the administration and operation of systems, networks and cloud;
  • Good Knowledge of security standards and communication.

4. Skills

  • Analytical skills to study problems and records and identify solutions;
  • Being able to multi-task and establish priorities;
  • Good problem-solver with outstanding analytical skills;
  • Maintain the composure under pressure to calmly find solutions;
  • Good and solid communication skills to clearly convey information to staff.

5. Behaviours required

  • Willingness to solve complicated problems and see projects through to completion;
  • Ability to work overtime;
  • Ability to be self-confident in an international working environment.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 60 days
  • Cơ hội huấn luyện:

    - Free English and German classes
    - Participating in orientation training and professional training classes

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: 40-hour work week or 8-hour work-day from Mon to Fri
  • Đồng nghiệp: Friendly and supportive
  • Phúc lợi:

    -13th month salary
    -Accident insurance 24h PVI
    -Bonus on Tet, public holiday
    -Provide laptop
    -Pay SI on the 1st month of working and exactly salary amount as contract
    -Salary raise as working experience and review salary basing on performances
    -Annual teambuilding
    -Shuttle bus from HCMC to VGU

  • Ngày nghỉ: 12 days per year and sick leave full pay 3 days per year
  • Lương: 15 Tr - 25 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, số 184 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công TY TNHH Một Thành Viên EKINO VIETNAM, công ty CNTT của Pháp chuyên cung cấp các giải pháp kỹ thuật số xuất sắc, là một công ty của Pháp chuyên về Conception, Design, Development và Maintenance các giải pháp kỹ thuật số: Nền tảng kỹ thuật số, website, các ứng dụng di động.

Ekino xây dựng các giải pháp sáng tạo với công nghệ mở. Các giải pháp của chúng tôi được tích hợp với các hệ thống kế thừa (thương mại điện tử, thanh toán, CRM, ...) và hỗ trợ các nhà quản lý kinh doanh và kỹ thuật số đạt được các mục tiêu mà họ đã đề ra.

Vào năm 2013 tại Việt Nam, Ekino đã thành lập một nhóm nghiên cứu tại Việt Nam để mở rộng khả năng mình.
Vào năm 2016, văn phòng ở Pháp của chúng tôi được công nhận là một trong những nơi làm việc tốt nhất (Greatest Place to Work), đây là một nguồn cảm hứng tuyệt vời cho team Việt Nam tiếp tục phát triển mạnh mẽ bằng niềm đam mê, sự nhiệt huyết và hợp tác của họ.


Review ekino

3.8
39 review

10/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Cắt team building vì muốn trồng cây, dự án xanh nhưng văn phòng không có một cái cây nào

25/09/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Nếu bạn vào một dự án mà khách hàng hơi khó tính thì nên tìm đường lui

10/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Hiện tại cty chỉ kiểm tra check-in của nhân viên mà không có check-out

Những nghề phổ biến tại ekino

Bạn làm việc tại ekino? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ekino

ekino

Click để đánh giá