YOUR MISSION:
To support the objective of driving profitable and sustainable market share and net sales growth within assigned key accounts, delivering against the budget and commercial expectations, while executing in respect to PUMA standards and qualitative objectives
Task 1:
To lead and drive the sales efforts with assigned Key Accounts. Segment all key customers according to the AP blueprint and allocate resources (time, people) according to financial objectives and segmentation framework (no of visits, VM support, order intake modus etc)
Task 2:
To lead the identification and development of new business opportunities in the key segment. Support the development and implementation of Key Excellence Mgmt by briefing and utilizing available selling tools and technologies eg Digital Catalogue, B2B Ordering tools
Task 3:
To coordinate and manage the seasonal sell-in process and Go-to Market activities with respect to distribution policies and brand initiatives
Task 4:
To deliver the seasonal sell-in targets for the account(s), agree with account(s) on expected KPIs / sell-thru targets and monitor the progress. Ensure continuous monitoring of the Orderbook making sure orders are placed and converted according to agreed timelines. To seek continuous re-orders opportunities from time to time
Task 5:
To forecast, track and report quantitative and qualitative performance on Key Account Performance i.e. Sales and Margin, Trade Terms, Orderbook. To monitor and report on customer and competitor performance ie market share, situation and development, sell-thru performance and ROI on key activities
YOUR TALENT:
Education:
College or bachelor’s degree in Business Management/Marketing or a related field
Professional:
Functional: 4+ years in Sales / Retail / Mkt
Industry: Sports, FMCG, Fashion
Leadership: 2+ years in matrix org
IT Skills:
Excel: Advanced
PowerPoint: Advanced
Language Skills:
English: Advanced
Other: Fluent in local language
PUMA supports over 19,000 employees across 120+ countries. The PUMA Group owns the brand PUMA, Cobra Golf and stichd, and is headquartered in Herzogenaurach, Germany.
PUMA provides equal opportunities for all job applicants, regardless of race, color, religion, national origin, sex, gender identity or expression, sexual orientation, age, or disability. Equality for all is one of the core principles at PUMA and we do not tolerate any form of harassment or discrimination.
Công ty TNHH Một thành viên Giải pháp Công nghệ HTI (Tên viết tắt: HTSC) là công ty thành viên trực thuộc HTI Group. HTSC chuyên nghiên cứu, phát triển và cung cấp các sản phẩm, dịch vụ, giải pháp công nghệ hàng đầu Việt Nam.
Các sản phẩm, giải pháp của HTSC ứng dụng chính cho công cuộc chuyển đổi số, an ninh – an toàn thông tin, các thành phố thông minh, v..v… dựa trên nền tảng công nghệ vững chắc về AI/ML, xử lý ảnh, xử lý ngôn ngữ tự nhiên, dữ liệu lớn v.v… Chúng tôi kết hợp những kinh nghiệm của nhiều năm cung cấp các sản phẩm công nghệ cao của thế giới tới các khách hàng khối Nhà nước và quy trình làm việc chuyên nghiệp, được học hỏi và ứng dụng hiệu quả từ những tập đoàn hàng đầu thế giới, thêm vào đó là sức trẻ của đội ngũ nhân viên trẻ trung, năng động – cùng kiến thức công nghệ từ tiến sĩ AI, các cử nhân tài năng của các trường đại học hàng đầu, sẽ đem đến những giải pháp tối ưu, giải quyết mọi khó khăn và đáp ứng mong muốn của tất cả khách hàng.