Mô tả công việc
- Develop, identify and gain new business opportunities to achieve sales targets
- Source, build customer database and send/follow up sales leads to/from overseas sales agents.
- Visit existing clients and potential clients to evaluate needs or promote products and services.
- Cooperate with CS/Docs & Accounting team to setup SOP for each account as well as ensure business handling smoothlyfrom time to time. Be main contact window to customers & coordinate with internal team to solve problems/claim in aligned with company policies.
- Follow up with customer to ensure payment on time.
- Track sales goals and report results to senior management.
- Investigate and update market situation timely, enhance company’s name & market share in Vietnam market.
- Supervise & ensure proper filing of customer’s service contract
- Support on reports, projects & nominated business assigned by senior management if any.
- Participate in regional sales and marketing campaigns as assignments
- Other tasks assigned by senior management if any.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in business administration, Sales, or a related field.
- At least 3 years of experience in freight forwarding and logistics industry sales with proven track record.
- Strong customer-oriented mindset.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- In-depth knowledge of industry trends, market activities, and competitors.
- Ability to develop and execute sales strategies.
- Fluent in English. Chinese is an advantage.
- Willingness to travel as required.
Quyền lợi được hưởng
- Commission applied as per company incentive schene, details discussed during the interview.
- Holidays: as government polices: Solar New Year, Lunar New Year, Hung Vuong anniversary, Victory day, International Labor day, Nation day,…
- The company will still pay for below cases:
- Annual leave: 12 days per year
- Staff's marriage: 3 days
- Funeral: 3 days (in case of parents, parents in law, offsprings, wife or husband).
- Travelling
- Depending to revenue result of the previous year, the company will hold a trip per year for official employees.
Công ty TNHH Một thành viên Ladofoods được thành lập vào tháng 8/2012, trụ sở chính tại 221 Điện Biên Phủ, Quận 3, TPHCM; 02 chi nhánh hoạt động tại Hà Nội và Đà Lạt. Sản phẩm Vang Đà Lạt được phân phối đến tất cả các tỉnh thành trong cả nước và xuất khẩu sang một số nước: Nhật Bản, Hàn Quốc, Thái Lan, Lào, Campuchia...
Sự ra đời của Công ty TNHH MTV Ladofoods nhằm chuyên môn hoá các hoạt động thương mại của Ladofoods Group, tổ chức cung ứng vật tư, nguyên liệu và tiêu thụ sản phẩm do các công ty thành viên Ladofoods Group sản xuất, khai thác thế mạnh của địa phương là du lịch và các mặt hàng nông đặc sản khác như rau, trà atiso … để đa dạng hoá sản phẩm, mở rộng thị trường trong nước và quốc tế.
Không chỉ phát triển sản phẩm Vang Đà Lạt thành thương hiệu rượu vang Việt Nam uy tín hàng đầu trong nước, giữ vững vị trí dẫn đầu về thị phần vang nội địa, Công ty TNHH MTV Ladofoods đang trong quá trình trở thành doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực nhập khẩu và phân phối thực phẩm, đồ uống.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building,
- Trò chơi
- Giải trí
- workshop
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Một thành viên Ladofoods được thành lập vào tháng 8/2012,
Mission
- Không chỉ phát triển sản phẩm Vang Đà Lạt thành thương hiệu rượu vang Việt Nam uy tín hàng đầu trong nước, giữ vững vị trí dẫn đầu về thị phần vang nội địa, Công ty TNHH MTV Ladofoods đang trong quá trình trở thành doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực nhập khẩu và phân phối thực phẩm, đồ uống.