Việc làm BKG TÂN MỸ

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MTV BKG TÂN MỸ
Rtr Regional Business Solution Expert
BKG TÂN MỸ
16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 50 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 28/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Vietcombank Tower Saigon, Công Trường Mê Linh, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

MAIN PURPOSE

- Support Regional Office as SAP maintenance and support Center.

- Provides Application Managed Service (AMS) in APAC region for the various enterprise applications (SAP FICO, CONCUR, POS Interface, etc), troubleshoot and resolve issues & requests within targeted SLA.

- This role uses consulting skills, business knowledge, and SAP solution expertise to effectively integrate SAP technology into the business environment to achieve expected business results.

DIMENSION:

Geographical area under responsibility: Asia Pacific

KEY RESPONSIBILITIES

- Act as point of contact to analyse and fix application and system issues in RTR / Record to Report (FICO) area, ensuring SAP services are available and reliable to meet business expectation.

- Support month end or year-end closing activities, proactively monitor and take actions to prevent erroneous postings, wherever applicable.

- Manages incidents reported by user and follow-up promptly with RCA and CAPA approach and industry best practices

- Recommend workarounds/interim solution in accordance with business process guidelines.

- Work closely with different teams (e.g.: SAP Basis, security, and external system’s vendor) to ensure issues and requests are addressed timely.

- Assist business users in gathering requirement and preparation of Change Request application.

- Assist in Change Request or SAP implementation Roll-out by preparing test script/ test scenario or conduct/coordinate or support users in carrying out User Acceptance/Regression Test

- Participate in deployment to production and post deployment support.

- Communicate to business stakeholders/users on new deployments.

- Provide training to end users or crash-course to new joiner on ad-hoc basis.

- Provide support for internal System Audit, Financial Audit of System authorization queries.

- Any other ad-hoc duties assigned.

Yêu cầu công việc

- Bachelor's Degree in I.T, Computers or related field

- SAP ECC 6.0/S4 HANA experience.

- Well-developed, understanding and working experience on SAP FICO modules such as General Ledger Accounting, Accounts Payable, Accounts Receivable, Asset Accounting, Bank Accounting, Taxation, Consolidation, Special Purpose Ledger, Cost element / Cost center / Profit Center Accounting, Internal orders, Product Cost controlling, Profitability Analysis areas.

- Strong knowledge on integration between logistics modules with FI/CO.

- Should be fluent with business processes associated with the use of SAP and comfortable with product costing, manufacturing business terms and concepts.

- Integration experiences with other legacy or 3rd party systems.

- Effectively communicates technical concepts to users and business concept to tech team

- Set, manage expectations, handle difficult/sensitive situation tactfully and defuse tension

- Possess basic knowledge of SAP authorization troubleshooting.

- Must be able to multi-task, work independently as well as a team player and manage own workload under tight deadlines with minimum supervision.

- Possess good analytic thinking and problem-solving skills.

- Ability to work well on cross functional project teams and foster team commitment to tasks.

- Develop relationships with internal and external stakeholders.

- Good spoken English. Ability to speak other languages will be an added advantage. Example, Mandarin, Bahasa Malaysia/Indonesia, Thai, Japanese, Korean etc

Quyền lợi được hưởng

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH MTV BKG TÂN MỸ
BKG TÂN MỸ Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Công ty BKG Tân Mỹ là công ty trực thuộc công ty Cổ phần đầu tư BKG Việt Nam (BKG VN) là  một hệ thống đồng bộ, tích hợp nhiều công ty hoạt động trong các lĩnh vực: sản xuất và thương mại đồ gỗ nội ngoại thất, thực phẩm sạch, đầu tư, bất động sản… nhằm tạo dựng một cuộc sống tốt đẹp hơn cho mọi người.

Với phương châm “Gửi gắm niềm tự hào trong từng sản phẩm”, BKG VN luôn luôn mong muốn đem lại cho thị trường và người tiêu dùng những sản phẩm mới, cao cấp, chất lượng, phù hợp và đáp ứng tối đa hóa nhu cầu thị trường. Các sản phẩm sản xuất tại BKG VN đều được sản xuất trên dây truyền đồng bộ, hiện đại, cùng với đội ngũ nhân viên nhiệt tình, có bề dày kinh nghiệm trong lĩnh vực chuyên ngành, sản phẩm luôn luôn tuân thủ theo hệ thống quản lý chất lượng.

Song song với lợi ích cộng đồng, BKGVN không ngừng gia tăng giá trị cho cổ đông. Với tầm nhìn của Ban lãnh đạo cùng sự tin cậy, sáng tạo và học hỏi không ngừng của đội ngũ nhân viên đã – đang tạo nên những giá trị cốt lõi cho sản phẩm, góp phần đưa BKG VN trở thành tên tuổi hàng đầu trên thị trường.

Những nghề phổ biến tại BKG TÂN MỸ

Bạn làm việc tại BKG TÂN MỸ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BKG TÂN MỸ

BKG TÂN MỸ

Click để đánh giá