Việc làm MOMMY & BABY CENTER

Cập nhật 09/11/2024 10:17
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MTV MOMMY & BABY CENTER
Marketing Strategist, Marketing Solutions-GBS SEA-Vietnam
MOMMY & BABY CENTER
21 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About TikTok
TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.

Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.

About Us
Our team comes from APAC Regional Business, Global Business Solutions. We partner with key market partners across the APAC region to drive their user growth and marketing strategy by owning and implementing customised marketing and measurement solutions, ad tech integration and platform innovation.

Responsibilities
- Collaborate effectively with cross-functional teams (including Product, Sales, Client Solutions, Marketing Science) to identify and scope out growth opportunities in assigned verticals and brand/performance advertisers, develop marketing narratives and collateral to unlock growth
- Partner with MarComs team to design messaging and content for external and internal scaled campaigns across APAC, focussing on clear strategies, measurable KPIs, and leverage insights from market research and campaign performance. Partner and collaborate with other marketing strategists regional and globally in order to leverage global resources and scale projects beyond APAC
- Knowing the broader ecosystem of media solutions inside-out (TikTok Shop, Branding, Measurement and Performance), understand latest trends and challenges in the industry in order to strategically elevate our messaging frameworks into clear, concise and easy to understand B2B language.
- Develop thought leadership to inspire the industry on how to better measure and reach their marketing objectives on TikTok. Partner closely with the wider marketing team to lead the execution of comprehensive marketing plans including internal social, PR, and web properties, and externally through industry engagements
- Build or localise industry narratives, marketing content, industry reports to articulate TikTok's value proposition to advertisers. Work with senior leadership and broader marketing solutions communities across SEA and APAC to develop external key messages to be amplified across industry events, partner meetings and other high profile engagements.
- Sales enablement: plan and conduct sales training & workshops for client-facing teams on empowering their clients to achieve better performance.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH MTV MOMMY & BABY CENTER
MOMMY & BABY CENTER Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 20, Ngõ 55 Đỗ Quang, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

I’m Nature – Vẻ đẹp thực sự đến từ thiên nhiên Thấu hiểu mọi băn khoăn khi sử dụng mỹ phẩm của phái đẹp I’m Nature được thai nghén từ sự thấu hiểu những băn khoăn lo lắng của chị em phụ nữ, đặc biệt là những người đã làm mẹ, khi trên thị trường có quá nhiều các hãng hóa mỹ phẩm nhưng độ an toàn lại không cao, không chỉ gây hại cho mẹ mà còn ảnh hưởng không ít tới sức khỏe và sự phát triển của các con trong quá trình mẹ mang bầu và cho con bú. Nhận thấy sự phong phú, đa dạng của nguồn thảo dược quý của Việt Nam, I’m Nature đã cùng đội ngũ chuyên gia bắt tay vào tìm hiểu, nghiên cứu để tạo nên các sản phẩm chăm sóc sức khỏe, làm đẹp nguồn gốc từ thiên nhiên, đảm bảo tiêu chí an toàn, đem lại hiệu quả và sự hài lòng cho người sử dụng. Cái tên “I’m Nature” thể hiện trọn vẹn cách các sản phẩm được tạo nên – nguồn gốc thiên nhiên giúp mang tới cho phụ nữ sức khỏe và vẻ đẹp thực sự. Bộ sản phẩm I’m Nature: Chiết xuất thiên nhiên – An toàn – Hiệu quả Hiện nay, I’m Nature đã cho ra mắt nhiều sản phẩm chiết xuất thiên nhiên được đông đảo người tiêu dùng tín nhiệm. Thực tế sử dụng của hàng triệu chị em phụ nữ đã chứng minh, các sản phẩm của I’m Nature thực sự lành tính và an toàn. Đặc biệt, hiệu quả sản phẩm thường không đến ngay sau khi sử dụng 1-2 lần, tuy nhiên tác dụng mà I’m Nature mang đến cho sắc đẹp phụ nữ nói riêng và sức khỏe của mọi người nói chung, sau một khoảng thời gian dùng kiên trì mỗi ngày thực sự rõ rệt. Với chất lượng vượt trội, các sản phẩm I’m Nature đã được hàng triệu khách hàng cả nước yêu thích, hàng ngàn nhà phân phối trên toàn quốc tin tưởng. Điều đó là động lực to lớn để I’m Nature tiếp tục tìm hiểu và ứng dụng thêm nhiều các thảo mộc quý của Việt Nam trong hàng loạt sản phẩm mới, với mục tiêu mang đến sự yên tâm cho chị em phụ nữ khi làm đẹp và chăm sóc sức khỏe cho cả gia đình.

Những nghề phổ biến tại MOMMY & BABY CENTER

Bạn làm việc tại MOMMY & BABY CENTER? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MOMMY & BABY CENTER

MOMMY & BABY CENTER

Click để đánh giá