Minimum 3 years of experience in Customer Service Specialist/Customer Care Specialist/Customer Relationship Specialist positions or related roles, and at least 1 year of experience in managing a team of 7 to 10 members.Bachelor's degree or higher in fields such as Psychology, Education, Social Sciences, Finance, Banking, International Business, Commerce, etc.Proficient in English communication, with an IELTS score of 6.5 or above or equivalent certifications/qualifications (mandatory requirement).Strong communication skills (both with customers and internal stakeholders), flexible problem-solving abilities, negotiation skills, and negotiation.Age between 25 - 35 years old, in good health condition, and able to work night shifts.Proficient in time management, task progress management, and tight team management in a high-pressure environment.Preference will be given to candidates who:Can start working immediately, attend interviews, and start work promptly.Have previous experience working in banks/financial organizations and possess a solid understanding of customer service practices.Have previously worked with US banks.Quyền lợi
High salaries for high performance; Official Salary: 25.000.000 VND + Bonus.Work in a foreign-friendly and professional environment.Full participation in social insurance according to government regulations.Annual regular health check-ups.Team building activities and a 13th-month salary based on the company's business performance.Receive comprehensive training on company processes before starting work - continuous supervision and guidance from management until proficiency is achieved.The company provides all the necessary work equipment.Training on software usage such as CRM, ZOOM as required by the company.Access to a pantry with free tea, snacks, coffee, noodles, etc., daily. Microwave, refrigerator, hot and cold water dispenser with a view of the city.Separate resting area during lunch break.Working environment: young, dynamic, productive & speed-focused with various departments and over 60 employees.Competitive salary commensurate with capabilities. Fair evaluation and opportunities for career advancement.JOB DETAILS:Employment type: Full-time (Night shift).Industry: Financial services in the US market (No insurance, No lending).Working hours: 22:30 - 07:30, 5 days/week (working by US business hours).Location: 60/15 Ly Chinh Thang Street, District 3, HCM City.Join our dynamic team and be part of an organization dedicated to delivering exceptional service and support to our valued clients across the United States. Apply now and embark on a rewarding career journey with Outsource Solutions!
Ngày 9/5/2018, Công ty cổ phần Hyundai Thành Công Việt Nam và Công ty Cổ phần Ô tô Sông Hàn đã chính thức khai trương đại lý Hyundai Sơn Trà. Đây là đại lý mới nhất của Hyundai Thành Công, đạt tiêu chuẩn 3S toàn cầu mới của Tập đoàn Hyundai Motor.
Là đại lý mới nhất của Hyundai Thành Công, là đại lý thứ 47 trên toàn quốc và đại lý thứ 2 tại thị trường Đà Nẵng, Công ty TNHH MTV Ô tô Sơn Trà đạt tiêu chuẩn GDSI với bộ nhận diện toàn cầu mới nhất của Tập đoàn Hyundai Motor. Tiêu chuẩn GDSI với hệ thống nhận diện mới, giúp khách hàng có những trải nghiệm đẳng cấp, tiện nghi khi sử dụng sản phẩm và dịch vụ tại Hyundai, với ý tưởng thiết kế mới “E Motion Park” bao gồm từ mặt mái, cột nhận diện, cửa ra vào đến không gian xanh và nội thất hoàn toàn mới.
Hyundai Sơn Trà tọa lạc tại cửa ngõ phía nam của thành phố Đà Nẵng, tại khu vực có nhiều các đại lý của các hãng Ôtô khác, Hyundai Sơn Trà có nhiều lợi thế trong việc giới thiệu, cung cấp sản phẩm dịch vụ sửa chữa cho người dân thành phố ở khu vực phía nam Đà Nẵng và Quảng Nam, cũng như đáp ứng đầy đủ các tiêu chuẩn dịch vụ hàng đầu của Hyundai Toàn Cầu với khu trưng bày sản phẩm, khu bảo dưỡng xe, chăm sóc khách hàng theo quy trình hiện đại.