Mô tả công việc
- Follow the appointments and delegation schedules, and implement the appropriate scheduling staff
- Health check-up for reception and cashier, package creation, blood collection list;
- Update the health check situation, close the delegation list, make a detailed table for the health checkup;
- Create a Health checkup package, process voucher, blood code, reception form.
- Receive customers, solve problems arising from the authority and delivery information to the supervior, communication between departments;
- Organize and follow staff schedule and submit reports for weekly accounting;
- Professional training, communication skills, corporate culturefor new employees
- Instructions, reminders, test agent,...;
- Examine and supervise the staff's mental and working attitude;
- Arrangement of work schedule of FO, Tet holidays, partime doctor timekeeping;
- Clinic coordination
- Supervision and allocation of reception
- Scheduled monthly stationery last month, report on client tracking, report as designated by Clinic Manager;
Yêu cầu công việc
- Colleague or University Degree is preferred
- At least 3 year's experience in Team Leader role.
- Customer service orientation
- Good organization and multi-tasking abilities
- Help colleagues, convey subordinate’s aspirations with superior, sympathetic, share the environment of solidarity in the workplace
- Improve customer care skills; handling complaints from customers;
- Perform a team leader's good role. Indicate interest and enthusiasm in work and have good sense of job responsibilities.
- Good communication in English or Japanese or Korean.
- Proficient in using office machines (e.g. printer, phone, computer,...);
Quyền lợi được hưởng
- Yearly bonus base on business efficiency
- Get periodic health checks according to company policy
- Health Insurance
- Performance review once a year
- Discount promotion for staff and relatives up to 60%
- Young, friendly and professional working environment
- Being trained and developed professional skills, career
- Exciting company events: Embark on summer trips, annual parties, team-building activities, and so much more fun are waiting for you.!
Ngày 9/5/2018, Công ty cổ phần Hyundai Thành Công Việt Nam và Công ty Cổ phần Ô tô Sông Hàn đã chính thức khai trương đại lý Hyundai Sơn Trà. Đây là đại lý mới nhất của Hyundai Thành Công, đạt tiêu chuẩn 3S toàn cầu mới của Tập đoàn Hyundai Motor.
Là đại lý mới nhất của Hyundai Thành Công, là đại lý thứ 47 trên toàn quốc và đại lý thứ 2 tại thị trường Đà Nẵng, Công ty TNHH MTV Ô tô Sơn Trà đạt tiêu chuẩn GDSI với bộ nhận diện toàn cầu mới nhất của Tập đoàn Hyundai Motor. Tiêu chuẩn GDSI với hệ thống nhận diện mới, giúp khách hàng có những trải nghiệm đẳng cấp, tiện nghi khi sử dụng sản phẩm và dịch vụ tại Hyundai, với ý tưởng thiết kế mới “E Motion Park” bao gồm từ mặt mái, cột nhận diện, cửa ra vào đến không gian xanh và nội thất hoàn toàn mới.
Hyundai Sơn Trà tọa lạc tại cửa ngõ phía nam của thành phố Đà Nẵng, tại khu vực có nhiều các đại lý của các hãng Ôtô khác, Hyundai Sơn Trà có nhiều lợi thế trong việc giới thiệu, cung cấp sản phẩm dịch vụ sửa chữa cho người dân thành phố ở khu vực phía nam Đà Nẵng và Quảng Nam, cũng như đáp ứng đầy đủ các tiêu chuẩn dịch vụ hàng đầu của Hyundai Toàn Cầu với khu trưng bày sản phẩm, khu bảo dưỡng xe, chăm sóc khách hàng theo quy trình hiện đại.