Mô tả công việc
- Greet and welcome guest of Building and Developer,
- Master the profession, build regulations, understand the Building to guide, answer questions from residents, customers ... of the building
- To be responsible for managing the lobby work such as: Answer the phone, transfer calls, receive messages, deliver letters and ensure that the recipient's address is correct, compose letters and parcels, arrange letter neatly and put it in the customer's mailbox, ensure that the reception area and the lobby are always clean, manage the Building Management's notices in the lobby,
- Manage incoming and outgoing faxes, storage when requested,
- Collect resident’s fees and pay them to the Project Accountant according to regulations (if any),
- Keep contact information to coordinate, support departments into the building operation,
- Always update and maintain all customer information (especially customer phone book) on the computer, accurately record customer signatures,
- Always improve knowledge about handling emergency situations in the building according to the process,
- Report directly the daily / weekly work of the Receptionist to the Direct Manager, Property Manager as prescribed.
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment
- Attractive Salary
- Good opportunity for promotion and advancement
- Training opportunity
Yêu cầu công việc
- High school degree or higher,
- Hospitality / tourism/ reception services available
- Proven work experience as a Receptionist, Customer Services or similar roles
- Intermediate to advanced skills with Microsoft Office Suite (e.g. Word, Excel, Outlook)
- Good listening, questioning and presentation skills. Know basic data analyss, able to write documents/ letters, read comprehension and properly implement the processes and related work instruction.
- Good verbal communication English
Yêu cầu hồ sơ
Ngày 9/5/2018, Công ty cổ phần Hyundai Thành Công Việt Nam và Công ty Cổ phần Ô tô Sông Hàn đã chính thức khai trương đại lý Hyundai Sơn Trà. Đây là đại lý mới nhất của Hyundai Thành Công, đạt tiêu chuẩn 3S toàn cầu mới của Tập đoàn Hyundai Motor.
Là đại lý mới nhất của Hyundai Thành Công, là đại lý thứ 47 trên toàn quốc và đại lý thứ 2 tại thị trường Đà Nẵng, Công ty TNHH MTV Ô tô Sơn Trà đạt tiêu chuẩn GDSI với bộ nhận diện toàn cầu mới nhất của Tập đoàn Hyundai Motor. Tiêu chuẩn GDSI với hệ thống nhận diện mới, giúp khách hàng có những trải nghiệm đẳng cấp, tiện nghi khi sử dụng sản phẩm và dịch vụ tại Hyundai, với ý tưởng thiết kế mới “E Motion Park” bao gồm từ mặt mái, cột nhận diện, cửa ra vào đến không gian xanh và nội thất hoàn toàn mới.
Hyundai Sơn Trà tọa lạc tại cửa ngõ phía nam của thành phố Đà Nẵng, tại khu vực có nhiều các đại lý của các hãng Ôtô khác, Hyundai Sơn Trà có nhiều lợi thế trong việc giới thiệu, cung cấp sản phẩm dịch vụ sửa chữa cho người dân thành phố ở khu vực phía nam Đà Nẵng và Quảng Nam, cũng như đáp ứng đầy đủ các tiêu chuẩn dịch vụ hàng đầu của Hyundai Toàn Cầu với khu trưng bày sản phẩm, khu bảo dưỡng xe, chăm sóc khách hàng theo quy trình hiện đại.