Chi tiết công việc
- Working with the Management Team, the TR Staff may be assigned or required to carry out specific projects aimed at improving standards within the Crescent Mall, for example customer care, or standard of service of contractors, reviewing all centre facilities, equipment & furniture.
- Directly liaise with the retailers within the Crescent Mall in the first instance, being their first point of contact for any issues the retailer would like to discuss, resolving or escalating as appropriate.
- Assist in overseeing the customer service and mall commercialization aspects of Centre Management.
- Perform “Walk around” every day to highlight any area which has an adverse effect on either the operation, or presentation of the Centre.
- Liaising with both the Marketing Manager and Retailers and other parties regarding the booking & use of event space.
- Review & address lease line and sight line infringements in addition to other breaches of lease by tenants where required. Ensure tenants are compliant with legal obligations, Tenant Handbook rules and regulations.
- Working with the Operations Team, the TR Staff will be required to ensure the delivery of the highest standard of service from all contractors, including Cleaning, Maintenance, Security, M&E and Waste Disposal.
- Assisting with rent collection and arrears control where required.
- Assist with petty cash reconciliation where required.
- Perform special projects and other responsibilities as assigned by TR Manager.
- Tertiary qualifications with relevant experience of at least 2-3 years working in a similar position.
- Advanced knowledge of Customer Service.
- Demonstrate Team Leadership and Client Liaison experience.
- Ability to recognize problems or safety hazards and act upon same immediately, troubleshooting and implementing problem-solving skills.
- Ability to react quickly in emergencies and make decisions that may involve the safety of others or a significant amount of money.
- Fluency in Vietnamese and English, both oral and written essential.
- Able to work in shifts (evenings, early mornings), weekends and/or holidays.
- BHXH Full lương
- Bảo hiểm tư nhân sau thử việc
- Lương tháng 13
- Các khoản thưởng trong năm
- Company Trip
- Và nhiều phúc lợi khác
- Theo ca, 48 giờ/tuần, nghỉ 1 ngày/tuần
Công ty TNHH MTV Quản lý nợ và Khai thác tài sản Ngân hàng TMCP Quốc tế Việt Nam (VIBAMC), trụ sở chính tại Tầng 12, Tòa nhà Coninco Tower, số 4 Tôn Thất Tùng, P.Trung Tự, Q.Đống Đa, TP Hà Nội, Việt Nam được thành lập ngày 29/12/2009, là Công ty con 100% vốn thuộc Ngân hàng TMCP Quốc tế Việt Nam.
Qua thời gian trưởng thành và phát triển, VIBAMC không ngừng lớn mạnh về mọi mặt. Mạng lưới hoạt động được mở rộng ngoài trụ sở chính tại TP Hà Nội và chi nhánh tại TP Hồ Chí Minh, VIBAMC còn thành lập các cụm thẩm định tại Thái Nguyên, Vĩnh Phúc, Hải Dương, Hải Phòng, Quảng Ninh, Thanh Hoá, Nghệ An, Đà Nẵng, Đăklăk, Vũng Tàu, Bình Dương, Đồng Nai, Tây Ninh và Cần Thơ.
Ngoài việc nâng cao chất lượng thẩm định tài sản bảo đảm trong hệ thống VIB, Công ty chú trọng đẩy mạnh các nghiệp vụ kinh doanh: tiếp nhận và xử lý tài sản đảm bảo, quản lý khai thác và cho thuê tài sản...
VIBAMC hoạt động với phương châm không ngừng nghiên cứu cải tiến các dịch vụ hiện có và phát triển các dịch vụ mới nhằm đáp ứng nhu cầu cao nhất của các chi nhánh VIB và khách hàng. Tất cả đều góp phần vào mục tiêu đưa VIBAMC phát triển ngày càng lớn mạnh trong hệ thống VIB và trở thành Công ty Quản lý nợ và Khai thác tài sản hàng đầu Việt Nam.
Ngành nghề kinh doanh:
- Xử lý tài sản bảo đảm nợ vay;
- Tiếp nhận tài sản thế chấp, cầm cố, bảo lãnh của những khoản nợ khó đòi thuộc hệ thống Ngân hàng TMCP Quốc tế Việt Nam để quản lý, khai thác, ba;
- Phát mại, bán đầu giá tài sản theo hình thức thu tiền một lần;
- Kho bãi và lưu giữ hàng hoá;