Naked Foods

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Thực phẩm & Đồ uống
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Naked Foods

Du lịch, khách sạn
Marketing/ Truyền thông
Nghiên cứu và Khoa học
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Naked Foods

Cập nhật 03/09/2025 00:38
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH NAKED FOODS
Brand Marketing Lead (F&B)
Naked Foods
16 việc làm 14 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 18 - 25 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 21/02/2025
Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Naked Foods (Naked Sushi Brand) is seeking a Brand Marketing Lead to drive brand growth, visibility, and engagement in Vietnam’s dynamic F&B market. Brand Marketing Lead is responsible for shaping and executing brand strategy, ensuring a cohesive brand presence across all social touchpoints, and creating marketing campaigns that captivate our target audience.

The ideal candidate will be a strategic thinker with a creative mindset, passionate about storytelling, and skilled in digital and offline marketing .This role requires strong leadership, market insights, and a data-driven approach to optimize brand performance and customer engagement. The Brand Marketing Lead will work closely with cross-functional teams, including operations, culinary, and digital marketing, to create memorable brand experiences that drive customer loyalty and business growth.

Yêu Cầu Công Việc

1. Social Media Strategy & Planning

  • Develop and implement social media strategies to increase brand awareness, engagement, and customer acquisition across social media platforms.
  • Ensure that social media activities align with Naked Sushi’s overall marketing strategy, branding, and business objectives.
  • Stay up-to-date with the latest trends, tools, and best practices in social media to optimize marketing effectiveness.

2. Content Creation & Management

  • Plan, create, and manage content across all necessary social media channels (Facebook, Instagram, TikTok, etc.).
  • Develop a one-year social content plan to maintain consistency and ensure a well-balanced posting frequency.
  • Supervise the production of visual content, including images, videos, and designs, by collaborating with internal teams or external partners when needed.
  • Write creative and engaging content that aligns with Naked Sushi’s tone of voice.

3. Community Management

  • Monitor and manage comments and brand mentions on social media.
  • Build and maintain relationships with the customer community and influencers to enhance brand recognition and loyalty.
  • Work closely with the Customer Service team to gather customer feedback, improve brand perception, and develop engagement programs.

4. Performance Analysis & Reporting

  • Track and analyze the performance of social media campaigns using analytical tools to measure success.
  • Provide regular reports on key social media metrics and propose improvements based on data insights.
  • Leverage data-driven insights to optimize content and enhance customer engagement strategies.

5. Collaboration & Coordination

  • Work closely with the Ads team to synchronize online and offline campaigns, attract customers, and increase revenue.
  • Coordinate with the design team to ensure high-quality and visually appealing marketing materials.
  • Identify and collaborate with local partners to create handcrafted products that blend Japanese spirit with Vietnamese materials.
  • Support the organization of events, influencer marketing campaigns, and digital promotions.

6. Offline Marketing & In-Store Experience.

  • Work closely with store managers to create marketing activations for different branches and ensure that in-store experience reflects Naked Sushi’s brand values, from design to customer service interactions
  • Leverage seasonal promotions, pop-up events, and tasting experiences to drive customer’s traffic.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 27 - 35
  • Lương: 18 Tr - 25 Tr VND
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
193A/6, Đ. Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Võ Thị Sáu, Quận 3, Tp Ho Chi Minh

Công Ty TNHH Naked Foods chuyên về mảng F&B thành lập năm 2018.

THÔNG ĐIỆP TỪ CÔNG TY TNHH NAKED FOODS

1. Chính trực

2. Tự chủ công việc

3. Mở và sáng tạo

4. Đề cao sự hiệu quả

4. Đề cao tinh thần làm việc nhóm, không để cái tôi trong công việc.


Những nghề phổ biến tại Naked Foods

Bạn làm việc tại Naked Foods? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Naked Foods

Naked Foods

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo