Việc làm Nguyên Vạn Lộc

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Nguyên Vạn Lộc
Assistant of BOD
Nguyên Vạn Lộc
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Job Summary: The Assistant to the Board of Directors is responsible for providing comprehensive administrative and analytical support to the Board. This role involves data consolidation, procurement, HR administration, project coordination, and general office management.
Responsibilities:
Data Analysis and Reporting:
Consolidate and analyze data on SMV, FOB, order quantities, and output quantities.
Prepare and present regular reports on key performance indicators.
Procurement:
Source and select reputable suppliers for machinery, equipment, and spare parts.
Negotiate contracts and ensure timely delivery of supplies.
Track payments and manage after-sales services.
HR and Administration:
Generate weekly worker movement reports for TMV, ELT, and TMK.
Monitor attendance and performance of expatriate employees at TMV and ELT.
Process and track CM invoices for submission to SIN.
Project Management:
Coordinate and track project timelines and deliverables.
Prepare materials and agendas for HOD weekly meetings.
Manage trade union relations and other ad-hoc tasks.
Data Analysis and Reporting:
Consolidate and analyze data on SMV, FOB, order quantities, and output quantities.
Prepare and present regular reports on key performance indicators.
Procurement:
Source and select reputable suppliers for machinery, equipment, and spare parts.
Negotiate contracts and ensure timely delivery of supplies.
Track payments and manage after-sales services.
HR and Administration:
Generate weekly worker movement reports for TMV, ELT, and TMK.
Monitor attendance and performance of expatriate employees at TMV and ELT.
Process and track CM invoices for submission to SIN.
Project Management:
Coordinate and track project timelines and deliverables.
Prepare materials and agendas for HOD weekly meetings.
Manage trade union relations and other ad-hoc tasks.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Business, Finance, Legal, Management, or related field.
Excellent written and verbal communication skills in English.
Minimum 2 years of experience in an assistant role within finance or garment industry.
Advanced proficiency in MS Office Suite (Excel, Word, PowerPoint).
Strong data analysis and reporting skills.
Experience with [ERP or procurement software] preferred.
Ability to multitask, prioritize, and meet deadlinesLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Nguyên Vạn Lộc
Nguyên Vạn Lộc Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô O3, Khu Phước Kiển, Đường Lê Văn Lương, Phước Kiển, Nhà Bè. (gần ngã tư Nguyễn Hữu Thọ – Nguyễn Văn Linh Quận 7)
Công ty NGUYÊN VẠN LỘC là Nhà phân phối độc quyền nhiều nhãn hiệu đồng hồ nổi tiếng tại Việt Nam như Raymond Weil, Enicar, Adriatica, Alexandre Christie, Just Cavalli, Titan, Obaku, Storm London, Anne Klein, Venice, Tommy Hilfiger, Amitron, Esprits
THEGIOITHOIGIAN.VN cam kết chỉ bán đồng hồ chính hãng 100% và bán đúng giá do chính hãng quy định.
Toàn bộ sản phẩm đồng hồ được trưng bày và bán tại hệ thống THEGIOITHOIGIAN.VN đều được bảo hành quốc tế. Ngoài ra, những chế độ bảo hành, chăm sóc khách hàng đặc biệt của THEGIOITHOIGIAN.VN luôn tạo cho khách hàng sự yên tâm trong quá trình sử dụng.
 
 

Những nghề phổ biến tại Nguyên Vạn Lộc

Bạn làm việc tại Nguyên Vạn Lộc? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nguyên Vạn Lộc

Nguyên Vạn Lộc

Click để đánh giá