Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
- analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
- verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
- containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
- improvement
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
- Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
- actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering
- field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling.
- Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP,
- APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn An Phú Việt sơ khai là nhà máy nhựa An Phú Việt hiện tại đã có 2 nhà máy ở 2 lĩnh vực sản xuất khác nhau: - Công ty TNHH nhựa An Phú Việt: chuyên sản xuất các sản phẩm từ plastic như linh kiện điện tử, điện thoại, xe máy - Công ty Cổ phần Khuôn An Phú Việt: Sản phẩm chính là khuôn đúc nhựa, khuôn đột dập, các linh kiện cơ khí chính xác Với dây chuyền hiện đại, công nghệ đến từ Nhật Bản, Hàn Quốc kết hợp với đội ngũ kỹ thuật tay nghề cao, công ty có khả năng sản xuất các sản phẩm linh kiện điện tử, các khuôn mẫu có độ chính xác cao, phong phú về hình thức, đa dạng về chủng loại, đáp ứng đầy đủ nhất nhu cầu trong nước và xuất khẩu. Tập đoàn An Phú Việt đã từng bước khẳng định được vị thế cũng như nhận được sự tin tưởng từ các khách hàng, đối tác lớn như: Samsung Việt Nam, Panasonic, Brother, Honda, Sews, Kyocera, Canon, Daikin, Kyocera, Hamaden......