Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* MISSION/ SUMMARY:
- Develop and implement a comprehensive QA framework to ensure consistent customer service quality across all channels.
- Design and maintain advanced reporting systems to provide actionable insights into customer service performance and customer experience trends.
- Drive initiatives that continuously improve customer satisfaction and reduce service delivery issues.
* RESPONSIBILITIES:
* QA:
- Create plan for the QA process and report.
- Implement QA all complaint, order & inquiry cases.
- Assess the CS/CX team's effectiveness.
* Reporting & KPI:
- Utilize important measures to gauge performance.
- Keep management informed on issues and problems.
- Monitor and document daily, weekly, and monthly summaries and specifics for each region.
* Training & building SOPs/ SLAs/ FAQs:
- Develop and enhance the CS/CX team's SOPs/ SLAs/ FAQs.
- Make plans and deploy training to teach new hires and enhance the abilities of current CS/CX staffs.
- Assess staff competencies and offer suggestions for enhancing operations.
* Other Activities:
- Plan CX activities with manager.
- Analyze rivals and provide the keys.
- Lead the QA and reporting team to guarantee that all reports are completed on time.
- Additional tasks as delegated by manager.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIRED BACKGROUND & ATTITUDE:
- Education: Bachalor’s degree required
- Language: Good English
- Office skills: With good skill at Microsoft office, especially Excel – Power BI – Power Point
- Attitude: Test and learn spirit. Empowered. Need to be passionate by the mission.
COMPETENCIES:
+ Bachelor’s degree required
+ Proficient in using Power BI, Microsoft Office (Excel, Power point, Word)
+ Familiar with CS-CX offline and online (chatbox/livechat/ fanpage management is a plus)
+ Attention to detail
+ Performance oriented
+ Familiar with skills relating CRM systems as a plus
KNOWLEDGE & EXPERIENCE:
- Knowledge:
+ Customer Service/ Customer Experiences
+ CRM Systems
- Experience: 2-5 years
+ CS-CX in FMCG/Retail/Ecommerce
+ QA & Report
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 19 Tr - 22 Tr VND
Tập đoàn An Phú Việt sơ khai là nhà máy nhựa An Phú Việt hiện tại đã có 2 nhà máy ở 2 lĩnh vực sản xuất khác nhau: - Công ty TNHH nhựa An Phú Việt: chuyên sản xuất các sản phẩm từ plastic như linh kiện điện tử, điện thoại, xe máy - Công ty Cổ phần Khuôn An Phú Việt: Sản phẩm chính là khuôn đúc nhựa, khuôn đột dập, các linh kiện cơ khí chính xác Với dây chuyền hiện đại, công nghệ đến từ Nhật Bản, Hàn Quốc kết hợp với đội ngũ kỹ thuật tay nghề cao, công ty có khả năng sản xuất các sản phẩm linh kiện điện tử, các khuôn mẫu có độ chính xác cao, phong phú về hình thức, đa dạng về chủng loại, đáp ứng đầy đủ nhất nhu cầu trong nước và xuất khẩu. Tập đoàn An Phú Việt đã từng bước khẳng định được vị thế cũng như nhận được sự tin tưởng từ các khách hàng, đối tác lớn như: Samsung Việt Nam, Panasonic, Brother, Honda, Sews, Kyocera, Canon, Daikin, Kyocera, Hamaden......