Mô tả công việc
In this role, you will:
Ensure data integrity and maintain CRM data cleanliness.
Train and onboard team members to optimize their use of HubSpot tools.
Configure and manage HubSpot CRM, Marketing, and Sales tools.
Provide first- level support to about 70 users, troubleshooting issues and offering guidance.
Serve as the liaison between business teams and developers: Translate business requirements into technical specifications; Collaborate on integrating HubSpot with other systems via APIs; Test and validate custom plugins and integrations.
Design and maintain workflows, automation processes, sequences, and reports.
Stay updated: Keep abreast of the latest HubSpot features, digital marketing trends, and CRM best practices to provide innovative solutions to clients.
What will you bring:
2+ years experience in HubSpot administration (CRM configuration, workflows, reporting, and sequences).
Basic technical understanding: Familiarity with APIs, including reading documentation and understanding endpoints; Ability to test and validate technical solutions.
Bachelor&039;s degree in Marketing, Business Administration, or a related field.
Knowledge of project management and marketing automation tools (a plus).
Experience collaborating with developers to implement technical solutions.
The only Vietnam&039;s Best IT Company awarded by Joboko for 6 consecutive years.
Why you will love working here
We are proud to have a diverse team, with 13+ different nationalities represented, and we believe that our differences make us stronger. We also offer plenty of opportunities for our employee&039;s personal growth. And we believe in giving everyone the freedom and responsibility to do their work. We don&039;t sugarcoat things- we tell you exactly what we can do, and then we do it.
Exceptional communication and problem- solving skills, with the ability to bridge non- technical users and developers.
Benefits include:
15 days annual leaves.
We rethink processes, business models and architecture, not to mention tech stacks. This approach opens doors for our people to find their own ways and solutions and bring their own
Da Nang office: 23rd Floor, G8 Golden Tower, 65 Hai Phong, Thach Thang Ward, Hai Chau District.
Performance review 2 times/ year.
Community Tech activities.
Laptop is provided.
Working time: Monday- Friday (9AM- 6PM)
We rethink processes, business models and architecture, not to mention tech stacks. This approach opens doors for our people to find their own ways and solutions and bring their own
Modern office with a flexible relaxing zone.
Extra Premium Healthcare & Annual Health- check.
Ho Chi Minh office: Unit No.PF- 08 on Podium Floor, Sapphire Tower 2, 92 Nguyen Huu Canh street, Ward 22, Binh Thanh District.
13th- month salary pro- rata (based on performance).
A fun & dynamic environment and freedom to be creative.
We are a 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results and competitive advantages as well as novel processes, new business models and great user experiences. We focus on e- commerce, mobility, and transport & logistics, while always keeping an eye on emerging segments as well.
Ha Noi office: 10th Floor, Hancorp Plaza, 72 Tran Dang Ninh Street, Dich Vong Ward, Cau Giay District.
We are a 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results and competitive advantages as well as novel processes, new business models and great user experiences. We focus on e- commerce, mobility, and transport & logistics, while always keeping an eye on emerging segments as well.
Can Tho office: No. 47, 30/4 Street, An Lac Ward, Ninh Kieu District.
Location: NFQ welcomes you to our offices in Vietnam, choose the location that suits you best and join us on a journey of innovation and excellence.
Yêu cầu công việc
API
Data Analyst
Marketing
Quyền lợi
Team Building
Phụ cấp giữ xe
Thưởng Tháng 13
Nghỉ thứ 7&chủ nhật
Hỗ trợ Laptop
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-14 01:55:02
Nielsen mở văn phòng tại Việt Nam từ năm 1993 và đã trở thành công ty dẫn đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực nghiên cứu thông tin thị trường, có khả năng thực hiện các khảo sát toàn diện và cung cấp kiến thức về thị trường Việt Nam sâu rộng từ định tính, định lượng, đo lường truyền thông đến đo lường chỉ số bán lẻ do các bộ phận chuyên môn đặt tại Hồ Chí Minh, Hà Nội và 4 thành phố lớn trên toàn quốc thực hiện cho các ngành hàng tiêu dùng nhanh, ô tô , Tài chính, dược phẩm, Viễn thông... Nhân viên CÔNG TY TNHH NIELSENIQ VIỆT NAM là những chuyên viên trong và ngoài nước dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực nghiên cứu thị trường. Với đội ngũ chuyên nghiệp, Nielsen cung cấp cho khách hàng những thông tin sâu sắc về người tiêu dùng và ngành hàng bên cạnh các dữ liệu chính xác. Hãy liên hệ Nielsen ngay hôm nay để có được bức tranh toàn cảnh về thị trường Việt Nam. Nielsen có văn phòng tại hơn 100 quốc gia trên thế giới và trụ sở chính tại New York, Hoa Kỳ.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...
Lịch sử thành lập
- 1993: mở văn phòng tại Việt Nam
Mission
Nielsen giúp khách hàng nắm bắt tốt hơn các thói quen mua sắm của người tiêu dùng từ lúc họ xem gì đến quyết định mua gì.
Review Nielsen VIỆT NAM
Có chế độ làm việc linh hoạt tại nhà và trợ cấp làm ca đêm nhưng lương thấp so với công sức và nỗ lực bạn bỏ ra
Các thành viên trong nhóm có sự gắn kết rất thân thiết. Có nhiều cơ hội học tập tuy nhiên không có động lực tài chính để thử những điều mới
Có nhiều điều cần học hỏi và được trả lương cao hơn mức trung bình nhưng không có tiền thưởng ,không có hoa hồng