To organize, manage and improve the manufacturing engineering covering all phases from product development to after marketing:
Ø Project involvement:
· Lead the DFM, DFT activity to drive process teamwork with R&D and quality for product robust design and feasibility study, come out the risk and proposal.
· Responsible for process design to meet the requirement of quality, cost and timeline.
· Manage all variant projects in one line to maximize the capacity utilization and flexibility.
· Participate the project gate review meeting as the key member to provide proposal to management team.
· Work with logistic team to monitor and review the customer demand and internal capacity, plan the capacity expansion and Capex application.
Ø Product design involvement:
· Lead the team to understand the customer demand and R&D design initiative.
· Understand the DV/PV test items as the basic to drive the quality assurance of process design.
· Work with other functions interactively to deliver the solution in design phase to meet customer satisfaction.
Ø Process management:
· Manage the process design of assembly, testing, injection to meet the quality requirement and capacity requirement.
· Drive the continuous improvement on safety, cost, efficiency.
· Demonstrate himself as the role model of problem solver, lead the team to work with quality and other functions proactively on quality issue analysis.
Ø People development:
· Adapt the organization smartly for better and leaner structure and efficiency enhancement.
· Setup the atmosphere of teamworking, prevention, customer orientation, closed loop on communication and action plan closure, continuous improvement and standardization.
· Develop the talent to support the personal aspiration and business growth;
· Guidelines, mentoring, coaching, training of engineering team
Ø Continuous improvement:
· Lead the team to improve the process to improve the EBIT;
· Drive the standardization of process and flow to minimize the variance;
· Deploy the lean/safe/craftmanship mindset in all areasYêu Cầu Công Việc
· Good command of spoken/written English
· Creative, structured, and systematic thinking
· Bachelor's degree or above, majoring in engineering, automation
· Knowledge of IATF16949, ISO 14001, 5 manuals, etc...)
· Minimum 4 years of experience in automotive industry, prefer safety restraints systems working experience and in new line start up.
· Be familiar with Auto-CAD, Mechanism design.
· Family with PLC programming.
· Family with sensors and camera/CCD etc. poka-yoke.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Unilever là một trong những công ty sản xuất hàng tiêu dùng nhanh lớn nhất thế giới. Unilever sản xuất chất tẩy rửa, sản phẩm chăm sóc gia đình & cá nhân và thực phẩm bao gồm một số thương hiệu hàng đầu thế giới như: Omo, Lux, Lifebuoy, Dove, Close-up, Sunsilk, Clear, Pond's, Lipton, Knorr…. Bắt đầu kinh doanh tại Việt Nam từ năm 1995, Unilever đã phát triển thành công và ổn định. Chìa khóa thành công của chúng tôi chính là sự thấu hiểu sâu sắc người tiêu dùng Việt Nam và cam kết làm cho cuộc sống của người Việt Nam tốt đẹp hơn. Tại Công Ty TNHH Quốc Tế Unilever VietNam, chúng tôi cam kết nâng cao chất lượng cuộc sống cho người dân ở mọi nơi thông qua việc cung cấp các sản phẩm và dịch vụ có thương hiệu. Chúng tôi tin rằng con người là trung tâm của tất cả những gì được thực hiện trong hoạt động kinh doanh của chúng tôi. Do đó, chúng tôi mang đến cho mọi người những sự nghiệp tuyệt vời nhất và coi việc phát triển nguồn nhân lực của chúng tôi là vô cùng quan trọng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Bắt đầu kinh doanh tại Việt Nam từ năm 1995, Unilever đã phát triển thành công và ổn định.
Mission
Vào thời điểm thành lập công ty, những nhà sáng lập thời ấy đã đề ra sứ mệnh của Unilever là “To add vitality to life” - tạm dịch: Tiếp thêm sinh khí cho cuộc sống, và từ ấy Unilever vẫn luôn tuân thủ sứ mệnh này. Ý nghĩa của sứ mệnh này là Unilever muốn mang đến một cuộc sống tốt hơn cho mọi người thông qua sản phẩm của mình. Cho đến nay, sứ mệnh đó ngày càng được thể hiện rõ qua từng sản phẩm của Unilever khi tất cả sản phẩm của tập đoàn này đều hướng tới chung một mục đích đó là mang lại sức khỏe, vẻ đẹp và sự thoải mái cho con người. Minh chứng cho điều này là những nhãn hiệu nổi tiếng của Unilever rất đa dạng từ bột giặt, dầu gội đầu, kem đánh răng cho đến trà như Omo, Dove, Close-up, Lipton,...
Review Unilever VietNam
Đồng nghiệp vui vẻ và thân thiện, nhiều cơ hội và thử thách
Công ty có nhiều tiềm năng để học hỏi và phát triển, có nhiều dự án khác nhau
Phạm vi trả tiền của Unilever cho sản phẩm mới hơn(GL)