Royal Cargo VIỆT NAM

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận
Đã xác minh

Việc làm Royal Cargo VIỆT NAM

Cập nhật 25/10/2025 09:12
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Royal Cargo VIỆT NAM
Project Business Development
Royal Cargo VIỆT NAM
17 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/05/2025
Hạn nộp hồ sơ: 27/06/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

FUNCTIONAL GOAL

Responsible for the development, addition and expansion of Projects and Heavy lift Department Accounts, including work processes, customer satisfaction and long term growth within established guidelines.

KEY TASKS

· Performs and continuously scouts market intelligence of new and prospective clients.

· Maintains a close working relationship with newly acquired and existing clients.

· Analyses the department’s strengths and weaknesses and recommend necessary actions to Management.

· Assists in telephone / email / walk-in / fax inquiries from prospective clients.

· Initiates business correspondence (quotation/proposals, memo, letters, company presentations, etc.) as deemed necessary.

· Assists in following up the status of quotations sent to clients until sales are secured.

· Maintains a close working relationship with the Head of Sales for the rates and quotations, including other charges from subcontractors and port operators.

· Coordinates with the respective departments all concerns, procedures and other requirements necessary for the success of the account management.

· Conducts sales visits to clients and makes project package presentation.

· Prepares monthly production and other sales-related reports through EDI enterprise system.

· Maintains and updates client database.

· Works with internal business units to promote and identify cross-selling opportunities and support to other services of Royal Cargo both to existing and prospective clients.

· Assists in collection / settlement of accounts.

· Assists the department in the overall day-to-day operation, customer service, and route / site survey.

· Performs other related tasks as may be assigned from time to time.

COMPETENCIES

Accountability: Acts responsibly. Can be counted on to keep commitments. Complies with the intent of policies, procedures and agreements. Builds others' trust in own professionalism, integrity, expertise and ability to get results.

Adaptability: Responds positively to change. Maintains effectiveness when confronted with new work situations or the uncertainty and ambiguity that come with change. Is open to new ideas, assignments and approaches. Responds positively to change.

Teamwork: Works cooperatively with others to achieve target and objectives. Actively offers to help colleagues. Supports group decisions.

Results Orientation: Continually seeks to accomplish critical tasks with measurable results. Overcomes obstacles and makes adjustments to achieve results. Focuses on others to achieve targets aligned with business goals.

Striving for the Best: Challenges self and others to exceed standards and achieve extra-ordinary results, striving for best in class. Is not easily deterred when obstacles or delays are encountered.

Initiative: Has inclination for taking action, making decisions and proactively seeking opportunities by considering both current and future possibilities. Is self starting.

Yêu Cầu Công Việc

JOB REQUIREMENTS

Education

· College graduate or an equivalent of 5 years solid track record in the field of Sales and Business Development. Engineering background is an advantage.

Experience

· Has at least 5 years of sales or business development experience on the same field / industry.

· Hardworking; Responsible; Flexible in work and time assignment

Skills/knowledge

· Able to drive, advantage if vehicle owner

· Has Interpersonal/ Communication Skills

· Able to communicate confidently

· Strong sales and negotiation skills

· Able to analyze problems and provide immediate and long-term solutions

· Aggressive, Focused and Result-Oriented

· Good team player

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tầng 18, tòa nhà Pearl Plaza, số 561A Điện Biên Phủ, Phường 25, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công Ty TNHH Royal Cargo VIỆT NAM
Royal Cargo VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 18, Tòa Nhà Pearl Plaza, Số 561A, Đường Điện Biên Phủ, Phường 25, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh

Royal Cargo Việt Nam là công ty giao nhận vận tải quốc tế được thành lập ở Việt Nam từ năm 1993. Với hơn 15 năm kinh nghiệm trong ngành giao nhận vận chuyển tại Việt Nam cùng với 30 năm kinh nghiệm ở Manila, Philippines, chúng tôi tin tưởng rằng sẽ đem đến cho Quý khách hàng dịch vụ vận tải tốt nhất .

Với mạng lưới văn phòng và đại lý trên toàn cầu, chúng tôi xin đảm bảo sẽ mang đến chọ Quý khách hàng sự phục tận tâm, chu đáo và có trách nhiệm cao nhất đối với hàng hoá của bạn.


Những nghề phổ biến tại Royal Cargo VIỆT NAM

Bạn làm việc tại Royal Cargo VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Royal Cargo VIỆT NAM

Royal Cargo VIỆT NAM

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo