Việc làm Sài Gòn Bpo

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công TY TNHH Sài Gòn Bpo
Senior Expert, Business Design
Sài Gòn Bpo
3.0
3 đánh giá 9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Mô tả Công việc
Job Purpose
The job holder is responsible for design and manage effectively sales consulting models / processes on single channel/ Omni to meet the maximum needs of customers and optimize banking performance according to selected CVP by following activities:
- Build a Omni sales strategy (selling model)
- Design /improve selling consulting models/processes for each customer segment / sub-segment aligning with banking business strategies and goals
- Manage and governance effectively and identify problems while implementing designed / improved models / processes
Key Accountabilities (1)
Build a Omni sales strategy (selling model):
- Well understand Omni sales channel and be able to apply in designing, setting up, implementation, and managing business models / processes.
Key Accountabilities (2)
Design / improve selling consulting models/processes for each customer segment / sub-segment aligning with banking business strategies and goals :
1. Design / improve selling consulting models/processes:
- Design / improve selling consulting models/processes for each customer segment / sub-segment aligning with banking business strategies and goals
- Design process of receiving and managing customer leave
- Design selling process in Omni channel/ single channel to get Business targets.
- Design selling process for sales team in each segmentation according to approved selling and service model.
- Make proposals to relevant departments to synchronize the adjustment of sales model / process with supportive tools / policies, etc.. (such as business programs, GCM feature development, reporting system, KPIs policy setting, etc..) to ensure operation, and performance tracking.
2. Governing effectively and identify problems while implementing designed / improved models / processes (before handover to BAU)
- Manage effectively input and output indicators of selling consulting models / processes
- Collaborate with stakeholders (Sales Efficiency Management and Business Productivity, Regional Business Development, etc..) identify problems arising from data (reported data; observation, customer interviewing, sales force, etc..) for in time and effective solutions
- Coordinate with stakeholders for effective communication, implement directions, support to respond to questions related to model / process designs.
3. Coordinate with DO in developing digital channels for individual customers, offer requests and relevant information for the DO to develop and implement digital channel effectively.
- Set development requirements for the DO to ensure a seamless customer experience at all bank interaction points.
- Coordinate with the DO to increase awareness of customers, channels, units, and consulting forces on the developed features in digital channel
Key Accountabilities (3)
Resource management and development
- Maintain working rhythm through applying Agile work culture, Coporate culture:
- Ensure consistent understanding and application of organizational cultural values, behavioral standards
Perform other tasks assigned by the Director, Business Design, Senior Director Business DevelopmentYêu Cầu Công Việc
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications:
- B.A on Economics/ Finance/ Banking/ Marketing/ BA.
- Foreign language (English): At least TOEIC 650 or similarity 'Domain expertise:
- Minimum 10 years of experience in Banking and Finance.
- Priority for experience on designing customer experience/ process/ model desinging.
- Get experience applying agile working culture"Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Cao ốc H3, 384 Hoàng Diệu, Phường 6, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

SÀI GÒN BPO là Nhà cung cấp dịch vụ Gia công quy trình doanh nghiệp chuyên biệt cho các khách hàng trong lĩnh vực Tài chính – Ngân hàng – Bảo hiểm. Cam kết cung cấp dịch vụ hiệu quả, bảo mật, chất lượng với chi phí hợp lý, SÀI GÒN BPO định hướng trở thành đối tác chiến lược và lâu dài của khách hàng, đồng hành cùng sự phát triển của khách hàng, giúp khách hàng chinh phục mục tiêu kinh doanh của mình nhanh nhất và hiệu quả nhất.

Lĩnh vực hoạt động bao gồm: Xử lý dữ liệu, Lập trình, Gia công quy trình doanh nghiệp. Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động và cạnh tranh, nhiều cơ hội thăng tiến và cơ hội đào tạo nghề nghiệp ….

 

 

Những nghề phổ biến tại Sài Gòn Bpo

Bạn làm việc tại Sài Gòn Bpo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sài Gòn Bpo

Sài Gòn Bpo

Click để đánh giá