- Assist in building and enhancing consumer understanding of products.
- Develop and improve new recipes.
- Support activities related to product introduction and development such as events, PR, promotions, food photography, and cooking classes.
- Participate in interviews and research on customer taste and nutrition preferences.
- Provide culinary expertise for product analysis, market research, and evaluation.
- Stay updated on kitchen equipment, recipes, and culinary trends.
- Train the sales team on basic kitchen knowledge and food trends.
- Collaborate with the sales team to address customer inquiries.
- Introduce, analyze, and guide the sales team on various menu formats.
- Develop and update product application guides.
- Assist the Executive Chef in conducting cooking demonstrations showcasing product applications and creativity.
- Help establish culinary standards for new product development or improvement projects.
- Research and identify culinary trends to develop product applications.
- Prepare weekly reports and plans to support customer development and product marketing.
- Graduated from formal institutions in tourism, hospitality, culinary schools
- Minimum 2-3 years of experience in restaurants or hotels in positions such as chef, sous chef, or supervisor.
- Good cooking and tasting skills.
- Ability to present and explain ideas clearly. Basic knowledge of product development.
- Fluent and clear communication skills.
- Proficiency in English (speaking and writing).
- Proficient in office applications (Word, Excel, PowerPoint).
- Preferably experienced in 4-5 star hotels.
Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn.
Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.
Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.