Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
Route-To-Market Executive
Sapporo Việt Nam
63 việc làm
10 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
09/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
JOB SCOPE & CORE DELIVERABLESAs Route-To-Market Executive, you are support & coordinate with RTM Manager in implementing & sustaining the whole agenda of RTM (Field Force Execution, DMS, Training ...) at respective location:- Align and cooperate with RSM/SS to roll out and deploy RTM initiatives (RTM plan, Routing, Distributor)- Analyze, evaluate, and assist Sales Team to develop and deploy right RTM model and Sales team performance management and development.- Ensure performance of RtM execution plan by regionPERIMETERS OF THE JOB Number of reports (direct & indirect): 0RESPONSIBILITIES - WHAT DOES SUCCESS LOOK LIKE?1. RtM Support (50%)- Task & Project: Ensure the effectiveness of implementation planning by Channel (GT/MT) and Region, RTM projects:• Ensure projects are implemented effectively (North Galaxy, Horeca)• Optimize sales resource allocation (Headcount) follow by RtM standard.(Optimise Cost-to-Serve)• Follow up and analyze projects to keep timeline on-track (by week, by month...) and propose improvement plan for ineffective regions.• Consolidate sales forecast (Weekly pattern) - Report: • Consolidate GT KPIs reports (RtM update, Sales KPI...) and MT KPIs reports (ASO, OSA, SOD, SOS) as well as analyze the data/facts to give insightful action plan to RTM • Maintain report of performance of sales at locations.2. Sales Cap Support (30%)- Deploy training program through E-Learning (CLS system).- Support newcomers in joining and learning in the CLS system (RtM Model, DMS system, etc.).- Report on the training program.- Manage communication design platform for internal communication.- Facilitate training sessions (in charge of training logistics: finalizing participants, printing materials, booking rooms/hotels, etc.).3. Others (20%)- Support sales conference/ event/ meeting as required. - Other tasks assigned by Line Manager
Yêu cầu công việc
1. Requirements- University degree in equivalent.- Minimum 2 of experience acquired at the same level in field go-to-market with an international FMCG, dairy or food.- Proficiency in both Vietnamese and English languages.2. Skills- Have proven track record and growth of sales position with specific record in Route-to-market & distribution model.- Able to present with peers.- Energetic, organized, dynamic, self-driven, result and solution oriented.- Good communication, initiative, and priority setting.
Quyền lợi được hưởng
- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
Khu vực
Sapporo Việt Nam
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Khu công nghiệp Việt Hóa - Đức Hòa 3, Xã Đức Lập Hạ, Huyện Đức Hòa
Kế thừa tâm huyết hơn 140 năm lịch sử của nhãn hiệu Sapporo với chất lượng hàng đầu, vào tháng 2 năm 2010 Công ty TNHH Sapporo Việt Nam đã được thành lập với Sứ mệnh “Góp phần làm phong phú nền văn hóa ẩm thực Việt Nam”.
Công ty TNHH Sapporo Việt Nam là nhà sản xuất bia đầu tiên của Nhật Bản tham gia vào thị trường Việt Nam. Chúng tôi là thành viên của tập đoàn Sapporo Nhật Bản với các lĩnh vực kinh doanh chính là Bia rượu, Thực phẩm - Nước giải khát, Nhà hàng và Bất động sản. Bên cạnh việc phục vụ thị trường nội địa, Sapporo Việt Nam còn được định vị là căn cứ điểm sản xuất quan trọng hàng đầu của Tập đoàn Sapporo trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Công Ty TNHH Sapporo Việt Nam được thành lập năm 2010.
Mission:
- Dựa trên nền tảng tinh thần tiên phong được kế thừa từ năm 1876, SAPPORO sẽ không ngừng tìm kiếm và sáng tạo ra những giá trị mới, mang đến những trải nghiệm mới và độc đáo cho người tiêu dùng Việt Nam.
Những nghề phổ biến tại Sapporo Việt Nam
Bạn làm việc tại Sapporo Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Sapporo Việt Nam
Click để đánh giá