Mô tả công việc
- Manage HR administrative tasks related to HR systems and the full employee lifecycle.
- Implement new HR policies, procedures, and benefits for employees on-site.
- Work with the management team to develop and execute talent management, development, and training initiatives.
- Plan and oversee onsite manpower resources including full-time employees and outsourced labor.
- Address complex employee relations issues, manage grievances, and handle disciplinary actions in a proper conduct.
- Standardize HR procedures and applications across all sites to ensure consistency and compliance with organizational policies.
- Foster a focused and efficient work environment by continuously improving HR processes across warehouses to adopt best practices.
- Collaborate with people managers to guide employee behavior and resolve problems in alignment with corporate culture, values, and compliance standards.
- Oversee HR analytics and the development and maintenance of managerial reports.
- Engage in the development and implementation of employee engagement programs.
- Contribute to regional HR projects and handle other HR-related responsibilities within your designated sites.
- Other HR matters as assigned.
Yêu cầu công việc
- 6+ years of experience in HR Operation roles, MNC environment is preferred.
- In-depth familiarity with employee lifecycle management in the warehouse/manufacturing industry is essential
- Preference will be given to candidates with robust experience in HR management systems, including timekeeping, overtime (OT) management, shift scheduling, payroll processing, and leave application systems.
- Team player, results oriented, self-motivated and good with details
- Knowledge of government regulations including labor code, SHUIs
- Strong customer centric and business partnership mindset and experience.
- Solid communication and interpersonal engagement and able to work with all levels of management
- Good command of written and spoken English
- Excellent skills in Microsoft Office applications
Quyền lợi được hưởng
SHUI Insurance as law
Issuance laptop and other necessary equipment for employee
Annual health check-up and private health insurance
15 days annual leave and 07 days sick leave
Annual salary review
Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.