Mô tả công việc
Position Summary:
We are seeking an experienced HR & Admin Supervisor who will be responsible for managing compensation and
Yêu cầu công việc
Qualification, Competencies Requirements:
- Education: Bachelor or advanced Degree in major of Economic, Finance, Banking, Human Resource Management, Foreign Languages (English) or equivalent.
- Experience: Above 02years of working experience in compensation & benefit (C&B) jobs is preferred.
- English skills: Good Communication
- Proficient with Microsoft skills excel report making
- Good organizational skills and ability to be multi-tasking.
- Results and people-oriented; service-minded and customer-focused.
- Understand Labor, Social Insurance, PIT laws and regulations.
- Working experience with HRM software is an advantage.
Working conditionals:
- Work hour:08:00 - 17:00 (Mons to Fris) & 08:00 - 12:00 (Sats)
- Working place: B7 Tien Nga Warehouse, Tan Cang hamlet, Phuoc Tan ward, Bien Hoa city, Dong Nai province
- Dynamic working environment.
- 13th salary bonus & KPIs Performance Bonus (1-3 months).
- Salary reviews 1 time/year.
- Paid time off.
- Training opportunities for both soft skills and professional skills.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
(C&B) programs for our organization. The successful candidate will oversee the day-to-day C&B operations and provide strategic direction to ensure alignment with the organization's overall business objectives.
In addition, the candidate will be responsible for developing and implementing an HRIS system to streamline HR processes and reduce workload.
Specific Functions, Additional duties will include but not be limited to the following:
I. Compensation & Benefits (70%)
- Oversee end-to-end monthly payroll processing including timekeeping, calculations, and benefit disbursements.
- Handle various Monthly HR reports (dashboards, headcount, attrition etc...)
- Implement comprehensive compensation and
Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.
Review Savyu Vietnam Limited
Công ty có cha CEO tối ngày soi mói nhân viên, thích ép việc (rv)
CEO bên này không có năng lực quản trị và điều hành, làm việc vô cùng cảm tính (rv)
Sếp tốt, managers tốt, tâm lý, biết lắng nghe, luôn tạo giải pháp và tin tưởng nhân viên (rv)