Mô tả công việc
Main duties:
- Perform secretary’s functions for HR department;
- Support other functions in the team: update candidates for recruitment, administrative support for training, translation of documents, and work out administrative documents,...
Perform administrative functions:
- Arrange office stationery and equipment;
- Arrange administrative works before the new ambassador on board: workplace, office equipment, meals, parking, uniforms, and locker, name card, etc...
- Guide ambassadors to return items and equipment that the company has issued to the relevant departments before resign;
- Receive requests of ordering name cards from the department, coordinate with marketing in designing and work with suppliers to print;
- Prepare paperwork for foreign ambassadors: work permit, residence card, visa, etc...;
- Be the telephone operator when the receptionist is absent;
- Process the payment of administrative expenses: monthly telephone, meals and parking...,
- Update the all costs incurred by T&C department.
Perform the legal functions:
- Follow up the validity of each license and certificate to process to renew or extend before it is expired;
- Prepare the application for renew, extend, amend licenses and certificates;
- Submit the application to the government agency and follow up until the licenses granted;
- Notarize documents as necessary.
Quyền lợi được hưởng
- 13th month salary - Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary)
- Annual leave: 12 days per year (+ 11 public holidays mentioned above);
- Social insurance (8%), Health insurance (1.5%), Unemployment insurance (1%) paid by the employee/ gross Salary;
- 24/24 Personal Accident Insurance;
- Parking fee;
- 2 duty meals at Staff Canteen;
- Uniform covered by the Hotel;
- Heartist Card.
Yêu cầu công việc
- Experience/exposure in the hotel operations and/or in luxury operations;
- Graduate degree in university;
- Analytical approach to problem solving, strategic thinker, numerical reasoning, business acumen;
- Ability to work cohesively as part of a team;
- Demonstrate good English & Vietnamese skill;
- Good level in Excel;
- Knowledge in Opera Cloud is a plus;
- Knowledge of revenue, pricing, market intelligence, digital platforms is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
[Applied position - Full Name]
- Baohuyen.nguyen(AT sign)sofitel.com
- Yen.tran(AT sign)sofitel.com
Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.