Việc làm Savyu Vietnam Limited

Cập nhật 05/08/2024 11:24
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Savyu Việt Nam
Talent Acquisition Specialist
Savyu Vietnam Limited 2.7★
3 đánh giá 9 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Core Responsibilities:
- Manage the selection process for positions, including requisition management, development of position deions.
- Conduct thorough candidate prescreening interviews and recommend highly qualified and diverse candidates who meet the requirements for the role.
- Negotiate the compensation rate and packages with candidates.
Systems Management and Development:
- Continually assess the effectiveness of the recruitment & onboarding processes, research best practices, obtain feedback from new hires and hiring managers, and utilize data to refine and improve the processes over time.
- Develop creative ideas and innovative recruiting techniques to source qualified professionals and a diverse talent pool. (i.e., social media, employee referrals, direct contact recruiting, internet data mining, job boards, and internal/external networks)
- Develop easy-to-use recruitment templates and forms.
Relational Communication:
- Promote the company's recruitment brand through active participation in job fairs, conferences, and other networking and marketing events.
- Ensure timely communication with candidates, hiring managers, and vendors on the recruiting process and pending needs.
- Manage candidate communication and relationship management throughout the recruitment lifecycle and educate candidates about Tek Experts' culture, benefits, and position expectations.
- Serve as a Tek Experts representative to candidates. Manage regular communication with contacted and proposed candidates throughout the proposal recruitment process in order to build our network and long-term relationships.- Bachelor's Degree in HR, Business Administration or relevant field.
- 3+ years of corporate and/or search firms in mass recruitment or recruitment for junior level
- Experience building and utilizing a variety of sourcing methods, including proactive phone and internet research.
- Ability to prioritize time, demonstrate pushback and a sense of urgency, and understand the value of providing amazing customer service.
- A 'can do' attitude and a thirst to learn and develop professional and soft skills.
- Dynamic, passionate and proven person who wants to make a positive difference with the people you work.
- Strong communication skills- clear, concise and persuasive communication style adapted for multiple audiences.
- Be analytical and methodical in your approach to problems.
- Be organized and have an eye for detail.
- Demonstrated ability to work in a self-directed, results-oriented environment at a fast pace.
- Fluency in English (both written and spoken)
- Advanced proficiency in Microsoft Office.
- Understanding and familiarity with Recruitment Marketing, Employer Branding.
- ATS experience with sourcing, tracking and managing candidates.- Very attractive annual remuneration package
- Super nice and relaxing office, located at Level A building
- Lotte Centre with very modern facility, open working space
- Team building, summer trip, quarterly engagement activity, CSR activity
- Young and dynamics team members and manager
- Full salary insurance, PTI insurance, 100% salary in OJT period
- 12 days annual leave
- Performance bonus/KPI bonus at the end of the year
- Company cover insurance based on 100% of full salary
- Annual health check once a year
- Performance review once a year
- Gift for employees in all holidays during the year (for trade union members)
- Work and learn with the latest technologies from partners and customers.
- Intensive training from experts and English training from English native speakers
- Opportunities to obtain international certificates.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Savyu Việt Nam
Savyu Vietnam Limited Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 6 Đường Võ Văn Kiệt, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, Tp. Hồ Chí Minh

Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.


Review Savyu Vietnam Limited

2.7
3 review

13/12/2020
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Công ty có cha CEO tối ngày soi mói nhân viên, thích ép việc (rv)

13/12/2020
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

CEO bên này không có năng lực quản trị và điều hành, làm việc vô cùng cảm tính (rv)

13/12/2020
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Sếp tốt, managers tốt, tâm lý, biết lắng nghe, luôn tạo giải pháp và tin tưởng nhân viên (rv)

Những nghề phổ biến tại Savyu Vietnam Limited

Bạn làm việc tại Savyu Vietnam Limited? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Savyu Vietnam Limited

Savyu Vietnam Limited

Click để đánh giá