Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
A. JOB PURPOSE:
- HR Officer will support HR Business Partner in all HR functions: talent acquisition; employee relations; policy interpretation and application; who also mainly spend 60% of your time to find the best suitable talents for the vacancies of in-charge functions.
B. ACCOUNTABILITIES:
1. RECRUITMENT
- Analyse & verify recruitment requirement with Hiring Manager.
- Handle the recruitment process: posting job & screening applications; searching candidates; short-list on phone; arrange interview; interviewing.
- Consult hiring manager on selecting the right person for the right position at assigned level(s) in geographical area(s) of in-charged functions.
2. ON-BOARDING
- Prepare salary proposal & offer/probation contract.
- Prepare relevant things (inform other depts, prepare announcement, input in HRIS, arrange on-boarding program for newcomer).
- Welcome newcomer, collect employee profile, scanning, filling and send to factory.
- Follow up Probation & prepare Labor contract.
- Catch up sometimes & support timely.
3. EMPLOYEE RELATIONS/C&B
- Renew labor contract process (tracking, send Line Manager email, follow up, prepare/print contract, get signatures from GD & Employee).
- Benefits standardization.
- Update and Support Employee if they meet any problems with HRIS (BIPO, MyFeed).
- Welfare (giving birth, wedding, funeral, …) for Employee (update situation, ask document & prepare payment).
- Resignation process: receive letter, exit interview, update system, inform the relevant depts.
- Solve discipline case if any.
- Welcome, listen sharing from Employee whenever they need and find the way to support them solve their problems.
4. LEARNING & DEVELOPMENT
- Support L&D relevant activities.
- Find out training need and input for HRBP.
5. OTHER
- Manage other administrative tasks at the factory including kitchen, office and security.
- HR initiatives/Projects.
- Other tasks assigned by superior.
C. RESULTS:
- Recruit on time in full for assigned functions.
- Ensure new employee to be supported and get well with team & company.
- Ensure the most proper implementation of the policies, procedures.
- OD activities are well organized.
- Take part in actively and complete the task as assigned well.
Yêu Cầu Công Việc
QUALIFICATIONS:
- Bachelor’s degree in HR or business-related field.
EXPERIENCES:
- Min 2 years of HR experience with Talent Acquisition/Recruitment/ HR Business Partner.
COMPETENCIES:
- Knowledge about Recruitment Process, Labor Law, Employee Relations.
- Proficiency in MS Office, Social Media Channels (Facebook, LinkekIn), preferred with HRIS experience.
- Analytical-thinking, Agile, High Adaptability
- Good multi-task, Time Management, Problem-solving & Communication Skills.
LANGUAGES:
- Excellent command of English.
OTHER REQUIREMENTS:
- Willing to learn and able to work under high pressure.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.