Mô tả công việc
- Welcomes customer, receive comments from customer; answer all customers’ questions concerning our service and further information.
- Responds to guest needs and resolves related problems.
- Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel.
- Be responsible for facilitating efficient communications for both guests and staff within the hotel and for external communications.
- Promotes inter-hotel sales and in-house facilities.
- Analyses and approves discounts and rebates.
- Supports and assists departments at peak periods, especial Front Office.
- Communicates with the Front Office Manager on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.
- Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
- Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
- Takes care of the specific exchange rate.
Quyền lợi được hưởng
- Minimum 1 year of experience in the same position.
- Self-motivated/ dynamic, friendly, good interpersonal skills.
- Task management, and great attention to detail.
- Fluent in English (both speaking and writing) and Japanese / Russian / Chinese, etc .. is preferable
- Teamwork and can work under pressure.
- Experience in Customer Service skills.
- Good at public speaking.
Yêu cầu công việc
- At least 1 year experience in the same position.
- Good at English
Yêu cầu hồ sơ
CV via email
Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.
Review Savyu Vietnam Limited
Công ty có cha CEO tối ngày soi mói nhân viên, thích ép việc (rv)
CEO bên này không có năng lực quản trị và điều hành, làm việc vô cùng cảm tính (rv)
Sếp tốt, managers tốt, tâm lý, biết lắng nghe, luôn tạo giải pháp và tin tưởng nhân viên (rv)