Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 1 năm
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
- Receive inbound requests through channels: Email, Teams, ticket system.
- First level of ticket diagnosis to resolve the ticket or escalate to L2 or appropriate person/group support.
- Monitor system performance and alerts in real-time, taking immediate action on any anomalies or issues.
- Logs, categories, priorities, tracks, and routes issue.
- Support tracks tickets until successfully resolved.
- Utilise and update the knowledge base with new solutions and troubleshooting steps-based on resolved incidents.
- Update ticket’s status frequently to users and relevant stakeholders follow SLA.
- Collect and document feedback from drivers and customers on support experiences and common issues.
- Generate regular reports on support metrics, including call volumes, response times,resolution times, and customer satisfaction.
- Report to Team Leader.
Yêu cầu công việc
- Have 1-3 years of experience in IT Support position.
- Experience in using ticketing systems (Jira) and remote support tools.
- Familiarity with various operating systems (Windows, macOS) and software applications.
- Experience in network, server, database, and application monitoring.
- Experience with cloud platforms and monitoring tools (Guanche, Grafana, Zabbix...).
- Ability to resolve technical basic issues and provide remote support, incoming incident scan be resolved by the L1 support.
- Good communication skills.
- Be able to solve technical problems for non-specialists.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Intermediate English communication and writing.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary, negotiable based on qualifications.
- 13th month salary and periodic bonus packages: Performance bonus every month, holiday bonus April 30, September 2 based on seniority.
- Salary review once a year or when there is excellent performance.
- FPT Care social insurance and health insurance for employees.
- Regular and free training programs help employees improve their own capabilities.
- Opportunity to work with big customers around the world, advanced technology, personal development...
- Open, democratic working environment, typical of FPT culture.
Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.
Review Savyu Vietnam Limited
Công ty có cha CEO tối ngày soi mói nhân viên, thích ép việc (rv)
CEO bên này không có năng lực quản trị và điều hành, làm việc vô cùng cảm tính (rv)
Sếp tốt, managers tốt, tâm lý, biết lắng nghe, luôn tạo giải pháp và tin tưởng nhân viên (rv)