Mô tả công việc
Responsibilities
Tracing flight/shipment information and response to customers; processing and responding to customer claims.
Resolving customer complaints, issues, and escalations related to cargo services in a professional and customer- focused manner.
Achieve budget tonnage and budget revenue set per year.
Respond to customer upon receiving booking; find space and coordinate with Sales, and Airline&039;s principles to arrange suitable space and Manage and fulfill Allotment space.
Make payment plan for each item and follow accordingly to meet the deadline; and based on the proposed annual budget list for reasonable spending.
Perform other duties as assigned.
Response quickly and timely on Principle request; perform strictly in line with Principle&039; guideline.
Always research and deploy applications carefully.
Always listen and dedicatedly serve customers&039; needs. Make customers always satisfied with the company&039;s products. After sales service to be in focus.
Working at: NTS Building, Noibai Airport, Soc Son, Hanoi City, Vietnam.
Benefits
Competitive salary and benefits package.
Opportunity for professional growth and development.
Opportunity to work in a fast- paced and dynamic environment.
Yêu cầu công việc
Qualifications
Minimum of 3 year of booking & CS experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
Ability to work independently and as part of a team.
Good in English.
Having knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo Basic.
Strong communication and interpersonal skills.
Priority for candidates have IATA Certificates.
Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
Positive attitude and a willingness to learn.
Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic.
Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-27 02:15:03
Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.
Review Savyu Vietnam Limited
Công ty có cha CEO tối ngày soi mói nhân viên, thích ép việc (rv)
CEO bên này không có năng lực quản trị và điều hành, làm việc vô cùng cảm tính (rv)
Sếp tốt, managers tốt, tâm lý, biết lắng nghe, luôn tạo giải pháp và tin tưởng nhân viên (rv)