Mô tả công việc
following MOH (Ministry of Health) registration guidelines, including new product
submission, renewal submission, and variations
• Maintain data in information systems or databases. Have responsibility in following up &
making new or renewed registration for all company products, following up expiry of
FSC, EC & ISO to update timely & distribution authorization term...)
• Liaising and negotiating with regulatory authorities and providing advice about
regulations to principals and company. Responsible for all communication and follow-up
with the Ministry of Health to ensure a smooth and fast registration process.
• Keep manufacturer on update with any feedback from authorities and deal with facility or
regional team for their support to accelerate approval of Ministry of Health.
• Provide regulatory assessments (e.g. new product development, life-cycle engineering
changes/ line extension etc.), monitor and manage the necessary regulatory
submissions.
• Provide regulatory support in tender submission and corresponding inquiry as required.
Advice and supporting business, marketing and others team in regulatory.
• Ensuring the awareness on obligations to comply with regulatory requirements and other
applicable statutory requirements and any decision thereof made by top management
throughout the establishment and supply chain.
• Keeping up to date with changes in regulatory legislation and guidelines. Monitor and
timely reporting on changes or upcoming changes to medical device laws and
regulations affecting registration, distribution and sale & marketing team.
• Review and approval of relevant documents/materials to ensure compliance with local
regulations. Outlining requirements for labelling, storage and packaging, and approving
information leaflets and labels.
• Any other duties and responsibilities as and when assigned by Line Manager
Yêu cầu công việc
• Minimum 1-3 years of experience or in the same position (prefer in medical device industry).
• Good experience and knowledge in medical equipment and consumables in Healthcare Industry.
• Good English or other language in both spoken and written.
• Proficiency in MS Word, MS Excel and MS Outlook.
• Displaying strong detailed knowledge of the product/service that you are involved in;
• Strong organizational skills and take initiative.
• Attention to detail and the ability to maintain confidentiality of product registration documents.
• Strong administration and organizational skills
• Teamwork
• Analytical skills
• Multi-tasking management
• Proactive and solutions finder
• Good communication in Vietnamese and English
• Having good relationship with authorities is an advantage.
Quyền lợi được hưởng
13th salary, performance bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Personal health insurance
Sawad là thương hiệu của Công ty TNHH Srisawad Việt Nam. Srisawad VN là một trong những công ty con của tập đoàn tài chính International Holding với 100% vốn Thái Lan. Tại Thái Lan, Srisawad là một trong những công ty tài chính đứng đầu với hơn 3,000 chi nhánh, hơn 8,000 nhân viên, và hiện đang đầu tư tại thị trường Việt Nam, Myanmar, Lào, Campuchia... Công ty đã có mặt trên thị trường chứng khoán Đông Nam Á. Công ty TNHH Srisawad Việt Nam thành lập từ 2016 có trụ sở chính ở Tầng 01, Tòa nhà VCCI, Số 01, Đại Lộ Lê Nin, P. Hưng Dũng, TP. Vinh, Tỉnh Nghệ An, Việt Nam. Văn phòng đại diện tại HCM: 153 Trương Vĩnh Ký, p. Tân Thành, q. Tân Phú. Với sự phát triển ngày càng mạnh mẽ, rộng lớn, hiện tại hệ thống công ty đã có hơn 40 chi nhánh và phòng giao dịch ở 03 miền Trung, Tây và Nam: Nghệ An, Hà Tĩnh, Quảng Bình, Quảng Trị, Huế, Đà Nẵng, Huế, Lâm Đồng, Hồ Chí Minh, Bình Dương, Vũng Tàu, Đồng Nai, Cần Thơ, Long An, Tiền Giang, An Giang, Đồng Tháp, Trà Vinh...
Review Srisawad Việt Nam
Thường xuyên thay đổi chính sách phúc lợi, lương, thưởng, chính sách sản phẩm đột ngột. (id)