Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Responsibilities:
- Determine current staffing needs and produce forecasts of future talent needs;
- Execute talent acquisition strategies and hiring plans (job posting optimization, recruiting marketing channel development, job board procurement, digital and non-digital employment marketing, comprehensive recruitment campaign planning, job fairs, etc…);
- Manage full-cycle recruiting for vacant positions, provide recruitment counsel and guidance for hiring managers;
- Play a key role in Talent Acquisition activities including but not limited to Critical talent mapping, Success factor recruitment module, Employer branding, Recruitment project,…
- Lead team to support in employer branding initiatives;
- Recommend system improvements to current recruitment processes to ensure streamlined, cost effective, high quality services are provided to hiring managers;
- Work with hiring managers to develop job descriptions and announcements, post advertisements;
- Review online applications, evaluate qualifications of both internal and external candidates, conduct prescreen interviews to analyze candidate experience and fit, coordinate pre-employment tests as needed;
- Build and maintain candidate database of qualified professionals to rapidly respond to talent needs;
- Participate in interview, selection, and the offer process including negotiating offers with candidates;
- Complete reference check and background checks on selected candidates, as requested;
- Develop relationships with third party recruitment agencies and staffing firms. Manage the procurement with them and evaluate their performance based on KPIs set;
- Other relevant tasks as assigned by Line Manager.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENT
- Bachelor’s degree, or relevant equivalent experience plus a minimum of 3 years related experience, preferably in Retail, F&B environment
- Good interview and selection skills, communication and negotiation skills.
- Enthusiastic, creative, able to coordinate and work well in teams.
- Marketing mindset and ability to self-produce media publications
- Experience working on Recruitment Software.
- Time and stress management skills.
- Proficient in using office information technology.
- Demonstrated ability to be calm, creative, resilient, and solution oriented.
- Good organizational skills and strong attention to details.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác:
- Petro/Parking
- Travel fee
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 30 - 40
- Thời gian làm việc: Monday - Friday
- Đồng nghiệp: Dynamic, friendly
- Phúc lợi:
- Full benefit according to the law
- High salary
- Convenient and luxurious working environment
- Ngày nghỉ: Saturday, Sunday and Holiday
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT - THƯƠNG MẠI THÁI ANH Trụ sở chính: NN4 Đường Bạch Mã - Phường 15 - Quận 10- TpHCM Nhà máy: KCN Tân Phú Trung ; Ấp Giữa, tân Phú Trung, Củ Chi Sứ mệnh Sứ mệnh của Thái Anh là cung cấp các sản phẩm và dịch vụ mang lại giá trị gia tăng cho khách hàng. Song song đó, thông qua hoạt động của mình, Thái Anh còn mang lại những lợi ích kinh tế-xã hội đối với sự phát triển của nước nhà. Để nâng cao chất lượng phục vụ và đáp ứng những yêu cầu ngày càng cao của khách hàng, Thái Anh luôn tiếp thu mọi ý kiến đóng góp từ phía khách hàng và phản hồi từ thị trường, qua đó cải tiến công nghệ, cơ cấu lại hệ thống quản lý và nâng cao trình độ chuyên môn nghiệp vụ, chất lượng của nguồn nhân lực. Tầm nhìn Công ty Thái Anh mong muốn phát triển bền vững để thương hiệu “ Tamatra® “ giữ vững vị trí là một trong những thương hiệu dẫn đầu ngành bao bì nhựa PP, PE Việt Nam và vươn xa trên trường quốc tế, một thương hiệu mà khách hàng luôn nghĩ tới trước tiên khi có nhu cầu về bao bì nhựa PP, PE. Với định hướng tuân thủ đúng và đầy đủ các quy định của pháp luật về chất lượng sản phẩm, môi trường gắn liền lợi ích của công ty với lợi ích của khách hàng, của tập thể người lao động và cộng đồng xã hội. Chiến lược phát triển Chiến lược phát triển sản xuất của Thái Anh là liên tục cải tiến công nghệ, đổi mới thiết bị để tăng năng suất, nâng cao chất lượng và tính an toàn của sản phẩm, tiết kiệm nguyên nhiên vật liệu để hạ giá thành và tăng tính cạnh tranh, qua đó sẽ đáp ứng đầy đủ nhất nhu cầu ngày càng cao và đa dạng của khách hàng. Song song đó, Thái Anh đẩy mạnh chiến lược quảng bá thương hiệu, duy trì và phát triển thị phần đang nắm giữ, nỗ lực phát triển các nhóm khách hàng mới, khai thác thị phần tiềm năng và mở rộng thị phần sang các thị trường đòi hỏi cao về mặt chất lượng như Nhật, Mỹ, châu Âu.