Mô tả công việc
following MOH (Ministry of Health) registration guidelines, including new product
submission, renewal submission, and variations
• Maintain data in information systems or databases. Have responsibility in following up &
making new or renewed registration for all company products, following up expiry of
FSC, EC & ISO to update timely & distribution authorization term...)
• Liaising and negotiating with regulatory authorities and providing advice about
regulations to principals and company. Responsible for all communication and follow-up
with the Ministry of Health to ensure a smooth and fast registration process.
• Keep manufacturer on update with any feedback from authorities and deal with facility or
regional team for their support to accelerate approval of Ministry of Health.
• Provide regulatory assessments (e.g. new product development, life-cycle engineering
changes/ line extension etc.), monitor and manage the necessary regulatory
submissions.
• Provide regulatory support in tender submission and corresponding inquiry as required.
Advice and supporting business, marketing and others team in regulatory.
• Ensuring the awareness on obligations to comply with regulatory requirements and other
applicable statutory requirements and any decision thereof made by top management
throughout the establishment and supply chain.
• Keeping up to date with changes in regulatory legislation and guidelines. Monitor and
timely reporting on changes or upcoming changes to medical device laws and
regulations affecting registration, distribution and sale & marketing team.
• Review and approval of relevant documents/materials to ensure compliance with local
regulations. Outlining requirements for labelling, storage and packaging, and approving
information leaflets and labels.
• Any other duties and responsibilities as and when assigned by Line Manager
Yêu cầu công việc
• Minimum 1-3 years of experience or in the same position (prefer in medical device industry).
• Good experience and knowledge in medical equipment and consumables in Healthcare Industry.
• Good English or other language in both spoken and written.
• Proficiency in MS Word, MS Excel and MS Outlook.
• Displaying strong detailed knowledge of the product/service that you are involved in;
• Strong organizational skills and take initiative.
• Attention to detail and the ability to maintain confidentiality of product registration documents.
• Strong administration and organizational skills
• Teamwork
• Analytical skills
• Multi-tasking management
• Proactive and solutions finder
• Good communication in Vietnamese and English
• Having good relationship with authorities is an advantage.
Quyền lợi được hưởng
13th salary, performance bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Personal health insurance
Công ty Cổ phần Tập đoàn Tài Tâm được thành lập từ năm 1996 và cho đến này trải qua 26 năm hình thành và phát triển. Tài Tâm group đặt cho mình chiến lược trở thành một doanh nghiệp Việt Nam có tầm vóc quốc tế, Tập đoàn hiện kinh doanh trong các lĩnh vực tài chính, bất động sản, năng lượng tái tạo, xây dựng hạ tầng kỹ thuật, du lịch nghỉ dưỡng – resort, khu công nghiệp công nghệ cao, đầu tư tài chính, giáo dục,… Sự phát triển của Tập đoàn Tài Tâm những năm qua đã cho thấy khả năng nhạy bén trong việc phát hiện những ngành kinh doanh có tiềm năng và dám chấp nhận mạo hiểm.
Mục tiêu đặt ra đó là hoạt động cùng lúc trên nhiều lĩnh vực với quy mô ngày càng mở rộng, nhưng vẫn phải đảm bảo hiệu quả kinh doanh cùng khả năng thích ứng linh hoạt với mọi biến động. Chúng tôi đã lựa chọn và kiên trì theo đuổi một đường lối phát triển bền vững, có chiều sâu trong từng ngành dọc của Tập đoàn.