*According to Decree No.13/2023/ND-CP on protecting personal data (“PDP”), Home Credit Vietnam would apply "Personal Data Processing Agreement" with all candidates to ensure compliance with the decree.
By submitting this application to Home Credit Vietnam Finance Company Limited through Linkedin, you agree to allow Home Credit to proceed your provided information in accordance with Personal Data Processing Agreement that you have read, fully understood and agreed to the entire content at link https://career.homecredit.vn/en/article/id/217
KEY RESPONSIBILITIES:
- Conduct Onboarding Program: Develop and deliver comprehensive onboarding training programs for new sales hires, combining both online and offline training methods to ensure flexibility and effectiveness.
- New Sales Assistant Support: Provide ongoing guidance and mentorship to new employees, assisting them in acquiring the necessary knowledge and skills to excel in their roles.
- Field Support: Provide hands-on field support to sales representatives, offering guidance, coaching, and feedback during actual customer interactions to enhance their selling skills.
- Training Material: Create and maintain a rich repository of training materials, including presentations, manuals, e-learning modules, test banks, and case studies, to ensure that the content is up-to-date and engaging
- Training Evaluation: Continuously assess the effectiveness of training program
JOB REQUIREMENTS:
- Bachelor's degree in a related field.
- Proven experience in sales training, preferably in the financial sector.
- Strong understanding of consumer financial products and services.
- Excellent communication, presentation, and interpersonal skills.
- Demonstrated ability to motivate and coach sales teams to meet and exceed targets.
- Proficiency in creating training materials, test banks, and case studies.
- Experience in conducting surveys and utilizing feedback to improve training quality.
- A proactive and results-driven approach to training and development.
COMPENSATION & BENEFITS:
- 13th Salary Fixed and KPI Bonus
- Premium Health Care
- 24/7 Accidental Insurance
- 100% Social Insurance
- Meal + Phone Allowance
- Yearly Medical Checkup
- 15 Annual Leaves
- Professional and Transparent Working Environment
- Apply Latest Financial Technology in the World
Công ty Cổ phần Tập đoàn Tài Tâm được thành lập từ năm 1996 và cho đến này trải qua 26 năm hình thành và phát triển. Tài Tâm group đặt cho mình chiến lược trở thành một doanh nghiệp Việt Nam có tầm vóc quốc tế, Tập đoàn hiện kinh doanh trong các lĩnh vực tài chính, bất động sản, năng lượng tái tạo, xây dựng hạ tầng kỹ thuật, du lịch nghỉ dưỡng – resort, khu công nghiệp công nghệ cao, đầu tư tài chính, giáo dục,… Sự phát triển của Tập đoàn Tài Tâm những năm qua đã cho thấy khả năng nhạy bén trong việc phát hiện những ngành kinh doanh có tiềm năng và dám chấp nhận mạo hiểm.
Mục tiêu đặt ra đó là hoạt động cùng lúc trên nhiều lĩnh vực với quy mô ngày càng mở rộng, nhưng vẫn phải đảm bảo hiệu quả kinh doanh cùng khả năng thích ứng linh hoạt với mọi biến động. Chúng tôi đã lựa chọn và kiên trì theo đuổi một đường lối phát triển bền vững, có chiều sâu trong từng ngành dọc của Tập đoàn.