ABOUT TIMO
Everybody dreams of being rich(er) and fears being poor. Timo supports you in achieving this dream. Financially, we support across the 5 functions of money: moving, managing, accessing, growing, and protecting your money.
Being rich however means more than just having a lot of money. Enjoying a rich life includes making money more fun and emotional by embedding banking services into your lifestyle and within your social circle to unlock a truly rich life.
WHAT YOU WILL BE DOING
- Field visit and meet customers to fulfill Customer Identity Verification process for Account Opening and Card Issuance.
- Manage customer portfolio and ensure delivery of high-quality products/services to clients and increase revenue for the company.
- Self-develop and implement action plans to improve company-client relationship.
- Collaborate with other departments or banking partners to ensure active implementation of client relationship objectives.
- Develop customer portfolio following the assigned target from company or line manager.
- Proceed all after sales service such as: Hand-over cards / PIN/ Documents to customers if all requirements are met.
- Instruct customers to use The Company’s digital channels and products.
- Answer simple enquiries of customers or escalate to higher support levels, if any.
- Arrange appointments for registered customers to meet RO for debit card receiving.
- Consult Timo Visa Credit card qualification criteria for customers to apply.
- Conduct survey campaigns to define customers’ satisfaction and comments, and advise customers on product features, technical instruction, and privilege programs (if any).
- Responsible for performing a full range of customer service-oriented telephone and other communication channels such as Facebook, Zalo…
- Ensure adherence to the defined operational process, AML & KYC guidelines, code of conduct & rules of The Company.
- Participate in developing processes and regulations related to assigned projects.
WHAT WE NEED FROM YOU
- Be careful, hard-working, trustworthy and disciplined.
- Has interpersonal skills.
- High sense of responsibility and service excellence.
- Be able to speak with clarity and precision in order to explain thoroughly to customers.
- Be able to work independently or collaborate with teams to solve diverse customer inquiries and issues.
- Has an appropriate appearance and courtesy manner.
- Be able to communicate in English is a plus.
- Have experience in the service sector (hotels, banking, insurance, finance).
- Be able to work in shift, including night and weekend.
- Be excited about working on a start-up project under high pressure and productivity achievement.
Bắt đầu là xưởng may Sài Đồng được thành lập 1996 và hiện nay là công ty ANIMA chuyên cung cấp đồng phục cho các doanh nghiệp lớn trên mọi miền tổ quốc. Dòng sản phẩm chủ đạo là đồng phục công sở và những dòng sản phẩm mạnh mẽ khác như áo phông, vest, đồ bảo hộ lao động và các sản phẩm đồng phục khác. Việc trở thành một thương hiệu lớn không phải là một điều dễ dàng. Việc này đòi hỏi doanh nghiệp phải có một chiếc lược phát triển cụ thể, các sản phẩm cung cấp đồng phục cho khách hàng phải đạt chất lượng cao, giá thành cạnh tranh nhất. Chính những điều đó nên nhiều tập đoàn công nghệ nước ngoài lớn nhất Việt Nam đã hợp tác với ANIMA để cung cấp đồng phục thường niên cho hãng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành