Mô tả công việc
In this role, you will:
Ensure data integrity and maintain CRM data cleanliness.
Train and onboard team members to optimize their use of HubSpot tools.
Configure and manage HubSpot CRM, Marketing, and Sales tools.
Provide first- level support to about 70 users, troubleshooting issues and offering guidance.
Serve as the liaison between business teams and developers: Translate business requirements into technical specifications; Collaborate on integrating HubSpot with other systems via APIs; Test and validate custom plugins and integrations.
Design and maintain workflows, automation processes, sequences, and reports.
Stay updated: Keep abreast of the latest HubSpot features, digital marketing trends, and CRM best practices to provide innovative solutions to clients.
What will you bring:
2+ years experience in HubSpot administration (CRM configuration, workflows, reporting, and sequences).
Basic technical understanding: Familiarity with APIs, including reading documentation and understanding endpoints; Ability to test and validate technical solutions.
Bachelor&039;s degree in Marketing, Business Administration, or a related field.
Knowledge of project management and marketing automation tools (a plus).
Experience collaborating with developers to implement technical solutions.
The only Vietnam&039;s Best IT Company awarded by Joboko for 6 consecutive years.
Why you will love working here
We are proud to have a diverse team, with 13+ different nationalities represented, and we believe that our differences make us stronger. We also offer plenty of opportunities for our employee&039;s personal growth. And we believe in giving everyone the freedom and responsibility to do their work. We don&039;t sugarcoat things- we tell you exactly what we can do, and then we do it.
Exceptional communication and problem- solving skills, with the ability to bridge non- technical users and developers.
Benefits include:
15 days annual leaves.
We rethink processes, business models and architecture, not to mention tech stacks. This approach opens doors for our people to find their own ways and solutions and bring their own
Da Nang office: 23rd Floor, G8 Golden Tower, 65 Hai Phong, Thach Thang Ward, Hai Chau District.
Performance review 2 times/ year.
Community Tech activities.
Laptop is provided.
Working time: Monday- Friday (9AM- 6PM)
We rethink processes, business models and architecture, not to mention tech stacks. This approach opens doors for our people to find their own ways and solutions and bring their own
Modern office with a flexible relaxing zone.
Extra Premium Healthcare & Annual Health- check.
Ho Chi Minh office: Unit No.PF- 08 on Podium Floor, Sapphire Tower 2, 92 Nguyen Huu Canh street, Ward 22, Binh Thanh District.
13th- month salary pro- rata (based on performance).
A fun & dynamic environment and freedom to be creative.
We are a 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results and competitive advantages as well as novel processes, new business models and great user experiences. We focus on e- commerce, mobility, and transport & logistics, while always keeping an eye on emerging segments as well.
Ha Noi office: 10th Floor, Hancorp Plaza, 72 Tran Dang Ninh Street, Dich Vong Ward, Cau Giay District.
We are a 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results and competitive advantages as well as novel processes, new business models and great user experiences. We focus on e- commerce, mobility, and transport & logistics, while always keeping an eye on emerging segments as well.
Can Tho office: No. 47, 30/4 Street, An Lac Ward, Ninh Kieu District.
Location: NFQ welcomes you to our offices in Vietnam, choose the location that suits you best and join us on a journey of innovation and excellence.
Yêu cầu công việc
API
Data Analyst
Marketing
Quyền lợi
Team Building
Phụ cấp giữ xe
Thưởng Tháng 13
Nghỉ thứ 7&chủ nhật
Hỗ trợ Laptop
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-14 01:55:02
Công ty TNHH Thương mại ACS Việt Nam là công ty 100% vốn đầu tư từ nước ngoài, được đầu tư bởi các công ty ACS Capital Corporation (Thailand), Aeon Thana Sinsap Co., Ltd (Thailand) và Aeon Finance Services Co., Ltd (Japan). Công ty TNHH TM ACS Việt Nam thuộc tập đoàn AEON Nhật Bản là một trong những tập đoàn bán lẻ lớn nhất Nhật Bản với các công ty thành viên trên toàn cầu. Công ty TNHH TM ACS Việt Nam thành lập từ năm 2008, hoạt động kinh doanh với hình thức bán trả chậm các mặt hàng như xe máy, trang thiết bị vi tính, điện thoại di động, đồ gia dụng, nội thất, v.v…. Công ty TNHH TM ACS Việt Nam hiện đang phát triển mạnh và có mạng lưới hoạt động kinh doanh bao phủ trên toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các chương trình chăm sóc sức khỏe: Khám sức khỏe hàng năm và công ty mua gói hiểm tai nạn và bảo hiểm sức khỏe cho mỗi nhân viên.
- Quyền lợi về BH tai nạn 24/7 và BH sức khỏe
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
Chính thức được cấp phép và đi vào hoạt động vào năm 2008, ACS Việt Nam đã có gần 10 năm hoạt động trong lĩnh vực mua, bán hàng trả chậm. Công ty đã phát triển một mạng lưới bán hàng rộng khắp cả nước với nhiểu sản phẩm đa dạng như: điện thoại, máy tính xách tay, xe máy, thiết bị nông nghiệp cùng với các thiết bị gia dụng khác…
Mission
Từ AEON được bắt nguồn từ gốc Latin với nghĩa là “VĨNH CỬU”. Niềm tin và nguyện vọng của khách hàng là cốt lõi triết lý hoạt động của chúng tôi. Tại AEON, sứ mệnh “vĩnh cửu” của tập đoàn là mang lại lợi ích cho khách hàng, và vì thế mọi hoạt động của Công ty đều tập trung vào khách hàng ở mức độ cao nhất.