Việc làm NGÔI SAO VIỆT

Cập nhật 16/12/2024 16:06
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI - DỊCH VỤ DU LỊCH NGÔI SAO VIỆT
Office Administrator (6 months)
NGÔI SAO VIỆT
20 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 13 - 14.5 triệu
Chức vụ: Mới Tốt Nghiệp
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. School reception service and telephone duties:

• Receive all parent's visits to the school in a friendly, courteous and pleasant manner.

• Provide enrolment information to parents.

• Schedule appointments for consultation between parents and the Principal or Office Manager.

• Manage incoming/outgoing phone calls at the front desk and mail receipts.

• Coordinate the transmission of information between the Principal, Office Manager, Office Administrator and parents.

• Provide courteous and professional service, responding in an accurate and timely manner to all enrolment enquiries.

2. Administrative and clerical duties

• Assist the Office Manager with the enrolment process, including receiving parents, responding to enquiries from parents, etc.

• Complete students’ enrolment records.

• Maintain a personal file for each student and ensure all records pertaining to the students are filed accordingly. All files must be neatly labelled and categorized accordingly.

• Monitor students referred for illness or discipline for the purpose of ensuring their safety.

• Arrange transportation for students.

• Manage students’ menus. Follow up and give feedback to the Principal and Office Manager on the quality of meals.

• Assist the Office Manager in supervising the support staff such as Janitor, Maintenance and Drivers. Provide the timetable and work schedule for them.

• Support foreign staff to open bank accounts, Health Check and Police Check for Work Permit applications.

• Support the Human Resources Department in submitting documents to the Labour Department / Immigration / Department of Justice for Work Permit, Visa, Temporary Residence Card applications and other administrative matters assigned by the Human Resources Department.

3. Inventory Control System

• Maintain the Inventory Control System.

• An Inventory List of all administrative files, equipment, computers, machinery, furniture, technical equipment, etc., in the school must be maintained and updated every June and December before the close of the calendar year. The Inventory List is to be submitted to the Management upon completion.

• Record sales of school uniforms periodically. When the stock balance is low, new stock must be requested.

4. Administrator to Principal

• Screen telephone calls, enquiries and requests and handle them when appropriate.

• Organize and maintain diaries and make appointments.

• Deal with correspondence and write letters, take dictation and minutes.

• Produce documents, briefing papers, reports, newsletters and presentations.

• Carry out background research and present findings into subjects the Principal is dealing with.

• Organize and attend meetings and ensure the Principal is well-prepared for meetings.

• Liaise with clients, suppliers and other staff on behalf of the Principal.

• Organize files and store paperwork, documents and computer-based information.

• Provide general assistance during presentations.

• Responsibility for accounts and budgets.

• Translate the School’s Newsletter to Vietnamese.

• Update the Class Lists.

Yêu Cầu Công Việc

- Bachelor's degree in Office Administration, Business Administration, or related fields.

- Excellent English communication skills, both verbal and written.

- Proficiency in computer and office software (Microsoft Office, Google Workspace, etc.).

- Friendly, courteous, and professional in interactions with parents, students, and colleagues.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
29 Đường số 3 Khu Trung Sơn, gần cầu Nguyễn Văn Cừ

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 13 Tr - 14,5 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI - DỊCH VỤ DU LỊCH NGÔI SAO VIỆT
NGÔI SAO VIỆT Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
9A Trần Văn Trà, P. Tân Phong, KĐT Phú Mỹ Hưng, Quận 7, TP.HCM

Công Ty TNHH Thương Mại DV Du Lịch Ngôi Sao Việt là chủ đầu tư tòa nhà phức hợp mang tên Câu lạc bộ Bến du thuyền Nam Sài Gòn tại Phú Mỹ Hưng, Quận 7.

Câu lạc bộ Bến du thuyền Nam Sài Gòn tọa lạc độc đáo tại vị trí đắc địa, nằm trong công viên mới nhất và lớn nhất của khu vực sôi động nhất Phú Mỹ Hưng.

Được bao quanh bởi cảnh quan tuyệt đẹp và môi trường thân thiện, Câu lạc bộ Nam Sài Gòn sẽ là một điểm đến phức hợp đầy hứa hẹn về giải trí, thư giãn và ẩm thực. Câu lạc bộ Nam Sài Gòn phù hợp cho gia đình, câu lạc bộ doanh nhân, các sự kiện ngoài trời và các hoạt động trên sông. Đây cũng là bến cảng cho các phương tiện vận tải đường sông và là bến xe sông đầu tiên nối Phú Mỹ Hưng với trung tâm thành phố.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ các phúc lợi theo quy định của Luật lao động, Bảo hiểm cũng như các chế độ của Công ty

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  • Team building
  • Trò chơi
  • Giải trí...
  • Party

Lịch sử thành lập

  • Công Ty TNHH Thương Mại DV Du Lịch Ngôi Sao Việt là chủ đầu tư tòa nhà phức hợp mang tên Câu lạc bộ Bến du thuyền Nam Sài Gòn tại Phú Mỹ Hưng, Quận 7. được thành lập 2021

Mission

  • Không thể phủ nhận, Sài Gòn South Marina Club là một trung tâm tổ chức sự kiện, giải trí ấn tượng, độc đáo, không chỉ mang đến làn gió mới cho cư dân nơi đây, thoát khỏi nhịp sống hối hả mà còn đáp ứng mọi mong đợi của bạn.

Những nghề phổ biến tại NGÔI SAO VIỆT

Bạn làm việc tại NGÔI SAO VIỆT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NGÔI SAO VIỆT

NGÔI SAO VIỆT

Click để đánh giá