Mô tả công việc
- Performs Front Office, Reception and Information operations, applying the organizational structure defined by the Front Office Manager
- Promotes the Pullman brand philosophy through his or her exemplary attitude, behavior, uniforms and excellent communication skills.
- Forms the link and interfaces between the hotel’s different departments and various points of reception.
- Takes care of guests from their arrival through to their departure. Contributes to guest satisfaction at all times by providing high quality services throughout their stay.
- Promotes the hotel’s offer. Helps meet the department’s quantitative targets through his/her sales efforts.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
- The Welcomer will be the person that a guest will come to see to look for a service or some assistance. The greeting and attitude of the Welcomer will influence a lot the opinion that the guest will have of the overall hotel.
- Being at the service of the guest, the first task of the Welcomer is to be available at any time for a guest and to take extra care of him by an automatic greeting with smile and warm & positive attitude. The guest has to feel expected and welcome at any time. The guest will always be the first priority for a Welcomer.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES
- Keep good rapport with all staff.
- Follow hotel rules and regulations at all times.
- Attends all training sessions as scheduled.
- Complete knowledge of hotel's facilities and services.
- Attend the daily Front Office briefing as well as monthly Front Office meeting.
RELATIONS
- Establishes effective employee relations and maintain the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of department and employees.
REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSIONS
- Performs any other duties that may be assigned by superiors.
Quyền lợi được hưởng
- 05 working days or 40 hrs per week
- Social - Health Insurance per labor law
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Yêu cầu công việc
- Graduated from Vocational/College/University and/or with similar working experience in 04 -05 star Hotel/Resorts.
- Good command in English.
- Proactive in approaching customers.
- Office computer literacy.
- Teamwork, Interpersonal, Guest Complaint Handling Skill.
- Ability to deal with colleagues/customers professionally.
- Excellent in service mind oriented.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your resume in English / Vietnamese.
Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.
Công ty TNHH Thương Mại - Dịch Vụ - Kỹ Thuật Đức Hùng (Duc Hung Co) được thành lập vào năm 2002, có trụ sở đặt tại Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam với quy mô hoạt động trên khắp cả nước, đặc biệt là khu vực các tỉnh miền Tây và Nam Trung Bộ.
Duc Hung Co tiền thân là một công ty hoạt động trong lĩnh vực Cấp thoát nước với 20 năm kinh nghiệm trong ngành. Bên cạnh là đơn vị chuyên cung cấp, lắp đặt, sửa chữa các thiết bị ngành nước, chúng tôi là đại lý và nhà phân phối độc quyền của nhiều thương hiệu uy tín trên thị trường Châu Âu và Châu Mỹ.
Các sản phẩm ngành nước chúng tôi chọn lọc cho khách hàng của mình được sản xuất dựa theo tiêu chuẩn công nghiệp cao nhất, với hệ thống quản lý chất lượng đạt chuẩn ISO 9001:2015.
Trải qua 20 năm hình thành và phát triển, Duc Hung Co dần xây dựng hình ảnh một nhà thầu chuyên nghiệp trong lĩnh vực thi công xây dựng các công trình cấp thoát nước và xử lý nước, đồng thời mở rộng hệ sinh thái doanh nghiệp sang các lĩnh vực đa dạng khác.
Đến nay, chúng tôi tự hào với những đóng góp đáng kể vào việc xây dựng và nâng cấp hệ thống cơ sở hạ tầng cho hàng trăm công trình lớn nhỏ đã và đang được hoàn thiện, thuộc các lĩnh vực khác nhau như: công trình dân dụng, công trình giao thông, hạ tầng kỹ thuật, công trình thủy lợi và cấp thoát nước, các công trình nông nghiệp và phát triển nông thôn,…