Mô tả công việc
1. Customer database:
- Develop and maintain comprehensive customer database for catering events, seminars, …;
- Foster strong relationships with existing clients;
- Proactively identify and acquire new customers through data-driven strategies and targeted outreach.
- Provide consulting services and sell event service packages tailored to customer needs;
- Plan and develop event service package proposals, presenting them professionally and attractively to clients while adhering to company pricing regulations and guidelines from specialized departments;
- Consult with clients to identify their preferences for venue (ballroom or outside catering), menu, decor, audio-visual elements, and other specific requirements to meet customer needs while maximizing revenue for the Company.
- Provide price quotation, persuade customers & negotiate the terms of Service contracts.
3. Catering Operations:
- Prioritize customer satisfaction by expertly planning and executing successful events;
- To co-ordinate with the Executive Chef regarding the menu;
- Coordinate and check all the events with other departments (F&B, Kitchen, Event Decoration, Sound & Lighting system, Security…) to make sure the events run smoothly;
- Proactively address and resolve any issues that arise during event implementation.
4. Service quality & Customer service:
- Collect the customer feedbacks after every function for service improvement purpose;
- Working with other departments to quickly fix problems/ issues relating to service quality;
- Consulting, supporting, answering questions/complaints from customers.
Other duties as assigned by the Sales Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge bonus payable on monthly basic;
- 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
- 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
- Duty meal and parking provided;
- Annual health check-up, annual holiday trip with team;
- Opportunities for learning and development;
- Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
- 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.
Yêu cầu công việc
Onboard from 01/03/2025;
1. Qualification & Experiences:
- Bachelor's degree or above in business, event coordinating, hospitality, or a related field;
- Minimum of 2-year experience in sales or hospitality will be an advantage;
2. Skills:
- Excellence communicative English (both verbal & written);
- High level of IT skills, including Microsoft Office/ Team 365/ Outlook, …;
- Good interpersonal and communication skills;
- Ability to conduct market research will be essential.
3. Personality:
- Clever, ability to work independently;
- Resulted oriented, proactive & honestly;
- Ability to work under stress;
- Passion for delivering exceptional levels of guest service.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN
or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042
Công ty TNHH TM & DV Đại Phát được thành lập năm 2007, là doanh nghiệp ngoài quốc doanh có nhà máy sản xuất thiết bị chiếu sáng tiết kiệm năng lượng lớn nhất Việt Nam với sản lượng 6 triệu sản phẩm / năm. Liên tiếp 3 năm (2015-2017), công ty TNHH TM & DV Đại Phát thuộc danh sách 500 doanh nghiệp có tốc độ tăng trưởng nhanh nhất Việt Nam – FAST 500
- Trụ sở chính: Lô DV, KCN Phúc Sơn, TP Ninh Bình;
- Chi nhánh Hà Nội: Số 593, Ngọc Hồi, Thị trấn Văn Điển, Huyện Thanh Trì, Hà Nội;
- Chi nhánh Hồ Chí Minh: Số 218, Phan Văn Hớn, Phường Tân Thới Nhất, Quận 12 , TP.HCM;
- Nhà máy Sản xuất và xuất khẩu thiết bị chiếu sáng: KCN Phúc Sơn, TP. Ninh Bình
Hệ thống phân phối: Tại 61 / 63 tỉnh thành. Với hơn 100 nhà phân phối và 10,000 đại lý, cửa hàng.
Phương châm hoạt động của Đại Phát: Trách nhiệm với xã hội – Công minh & Chính trực – Am hiểu & Sáng tạo
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.