WORK DESCRIPTION:
- Maintaining good customer relationship for new and assign customer accounts.
- Chinese ( Mandarin) speaking is minimum requirement due to job nature.
- Develop and bring in new businesses for new and assign customer accounts.
- Close communication with internal team members to develop new businesses.
- Order tracking (delivery, payment collection).
- Team player and work with all levels in the organization.
BACKGROUND/CAREER OBJECTIVES:
- High-performance sales experience with minimum 2-3 years.
- Comfortable to do cold calling, prospecting new leads,
- Able to hold conversational and business speaking in Chinese (Mandarin)
- Experience in Microsoft Excel and Power point will be added advantage.
SAIGONRENTAL
Nghỉ dưỡng 5 sao trong tầm mắt
Bên cạnh những bộn bề cuộc sống, SGR hiểu rằng bất kỳ ai cũng mong muốn có giây phút thư giãn, vui chơi tận hưởng cùng gia đình, bạn bè và những người yêu thương.
Thấu hiểu mong muốn trải nghiệm dịch vụ du lịch nghỉ dưỡng của người Việt Nam, SGR – SAIGONRENTAL ra đời cùng những giải pháp sáng tạo thúc đẩy hình thức du lịch nghỉ dưỡng tại những resort 5 sao bậc nhất với chi phí vô cùng tối ưu