Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Responsibilities:
Project Management & Coordination:
- Lead the Project, ensuring clear communication between all stakeholders, including sales, technical support, production, and training teams.
- Coordinate with the Technical Coordinator to address technical bugs and new feature requests, ensuring issues are correctly tracked and resolved.
- Oversee the work of production and sales teams to update and maintain the experience library of new platform.
- Monitor the integration between different platform of Easia travel.
Technical Follow-Up:
- Evaluate and identify whether technical issues reported by sales teams are user errors, real bugs, or missing features.
- Design and manage the process for reporting bugs and feature requests
- Work closely with the Easia Technical Coordinator and project team to ensure timely resolution of technical issues.
Production & Content Management:
- Collaborate with Production Leader to monitor and update the production content across all destinations.
- Oversee the tracking and implementation of New Experience Requests and Experience Modifications
- Ensure consistency of content across destinations
Client Onboarding & Support:
- Develop and implement a clear Client Onboarding Procedure, including a Client Onboarding Request Form and detailed workflow
- Prepare checklists for sales teams to ensure all necessary steps are completed before onboarding new clients.
- Create and send template emails to announce the onboarding and activation of new client accounts.
- Maintain client relationships by ensuring ongoing support and regular communication for training and feedback.
Training & Communication:
- Ensure that internal teams (sales, production, reservation, contracting, project Team) and external stakeholders (hotels, suppliers) receive proper training on the new platform.
- Collect feedback from internal and external users to continuously improve the platform's performance and user experience.
- Consulting and validate guideline for internal process relate to new platform.
Reporting & Documentation:
- Ensure that all technical and production activities align with the overall business objectives and timeline.
- Monthly meeting with Country Directors and General director.
- Monthly update of the department report to Country Directors.
Manage the project team
- Manage project team in Vietnam
+ Weekly meeting with Team.
+ Review the workload of Vietnam team
+ Assign tasks to Vietnam team
+ Evaluate staff performance of the each member in Vietnam Team
- Supervise the project Team in other Destination (Thailand, Laos, Cambodia)
Yêu Cầu Công Việc
Key Skills:
- Strong project management skills, preferably with experience in software implementation or technical products.
- Excellent communication and coordination abilities across multiple teams and stakeholders.
- Experience with project management tools.
- Strong understanding of travel industry operations, especially in tour and product management.
- Problem-solving skills and a proactive approach to technical issues.
Qualifications:
- Bachelor’s degree in Project Management, IT or a related field.
- Experience in project management within the travel industry or software development.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ năm 1995,công ty cổ phần TID là thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực tư vấn thiết kế, thi công chuyên nghiệp hệ vách kính lớn, kính vượt khổ, kính cản nhiệt và thang máy cho các toà nhà cao tầng. TID cũng là nhà cung cấp cửa và cửa sổ nhôm chuyên biệt cao cấp với nhiều hạng mục sản phẩm đa dạng đáp ứng các nhu cầu thiết kế ngày càng đặc sắc của các kiến trúc sư cho các hộ gia đình.
Với chiến lược phát triển mở rộng hoạt động kinh doanh, từ năm 2008, TID đã bắt đầu hướng tới lĩnh vực đầu tư xây dựng, khai thác và kinh doanh bất động sản với chiến lược đầu tư vào các dự án cao cấp tại các vị trí trọng điểm tại thành phố. Khởi đầu với hai dự án là tòa nhà văn phòng cho thuê 15 tầng TID Centre tại số 4 Liễu Giai và tổ hợp căn hộ cao cấp Dolphin Plaza tại Mỹ Đình, Hà Nội (www.dolphinplaza.com.vn), TID đã để lại dấu ấn tri thức riêng cho từng dự án cũng như đối với quá trình phát triển đô thị hiện đại hóa ở Việt Nam.
Chúng tôi, TID, luôn ước muốn tạo nên những giá trị của cuộc sống, đem lại không chỉ là một không gian sống đơn thuần mà cả một phong cách sống riêng biệt, TID đang từng bước khẳng định chiến lược đúng đắn và xây dựng tiêu chuẩn sống hiện đại cho những khu đô thị mới.